Haku
Viitteet 1-10 / 1530
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen jakamistaloudessa : Case ResQ Club
(2019)
Opinnäytetyöni toimeksiantajana toimi ResQ Club. ResQ Clubin toiminnan tavoitteena on vähentää ruokahävikin syntymistä toimimalla markkinapaikkana hävikkiruuan tarjoajille ja ostajille. ResQ Clubin menestyksen markkinoilla ...
Työantajalupauksen kehittäminen sisäisen työnantajamielikuvan pohjalta Koulutuskuntayhtymä Tavastiassa
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Koulutuskuntayhtymä Tavastiaan Hämeenlinnaan. Kehittämistyön tavoitteena oli selvittää organisaation henkilöstölle suunnatun kyselyn avulla henkilöstön mielipide työnantajansa ...
Asiakaspalvelun toimintamallin muutoksen johtaminen
(2020)
Asiakaskokemus on tärkeä kilpailutekijä. Asiakastyytyväisyyden systemaattisen mittauksen ja sen analysoinnin kautta on havaittu kehityskohteena tarve muuttaa toimintamallia myyntiosastoilla.
Palvelun laadun lähtötilannetta ...
Case-yrityksen taloushallinnon prosessien kehittäminen: Kohti digitaalista taloushallintoa
(2020)
Digitalisaatio ja sähköiset toimintatavat ovat avain asemassa tämän päivän taloushallinnossa. Taloushallinto koostuu useista eri toiminnoista, joiden sähköistämisellä voidaan tehostaa toimintaa. Sähköiset toimintatavat ...
Tasapainotettu tuloskortti: Case: Hautalan Sähkömoottori Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on rakentaa Hautalan Sähkömoottori Oy:n tueksi tasapainotettu tuloskortti (BSC), jonka avulla yrityksen on mahdollista tarkastella sille luotujen mittaristojen avulla omaa kannattavuuttaan ...
Palvelukeskusten rooli, tehtävät ja prosessien rajapinnat tilaaja–tuottaja-mallissa : Kehittämistoimenpiteitä johtamisen tueksi, case Tampereen kaupunki
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2015)
Kehittämistyön tarkoituksena oli selvittää ja selkiyttää Tampereen kaupungin Hallintopalvelukeskuksen (HALO) ja Taloushallinnon palvelukeskuksen (Kipala) rooleja, tehtäviä ja prosessien rajapintoja. Tavoitteena oli myös ...
Mepco HRM järjestelmän ominaisuudet asiakkaan ja palkanlaskentapalveluita tarjoavan yrityksen näkökulmasta
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Mepco HRM palkanlaskentajärjestelmän eri ominaisuuksia. Ominaisuuksien selvittämisen lisäksi niistä tehtiin kaksi opasta. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Tilipalvelu Rantalainen ...
Opiskelijaprojektien suunnittelu ja ohjaus
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Hämeen ammattikorkeakoulun Työelämän lähipalvelut. Työn tarkoituksena oli luoda opas projektiohjaajien toiminnan tueksi. Opinnäytetyön taustalla on toimeksiantajan tarve tehostaa ...
Internationalization Strategies for Multinational Companies (MNCs) : In the case of KWH Mirka Oy to Ethiopia
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2015)
This thesis is done for the fulfilment of Masters of Business Administration (MBA) degree program in Business Management and Entrepreneurship at Häme University of Applied Sciences (HAMK). The main focus of the study is ...
Markkinointisuunnitelma
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda markkinointisuunnitelma Pirkanmaalla sijaitsevalle hoivapalveluita tarjoavalle kotimaiselle yritykselle. Yritys on suhteellisen uusi näillä markkinoilla ja tarvitsee paljon ...