Haku
Viitteet 1-10 / 28
FWB-kantakirjan markkinatutkimus
(2019)
Tämän työn tarkoituksena on selvittää markkinatutkimuksen avulla, kuinka suomalaista lämminveristä ratsuhevosta, eli FWB:tä, voitaisiin markkinoida paremmin Suomessa ja ulkomailla, sekä kuinka rodun brändiä voitaisiin ...
Markkinoinnin kehittäminen talousalan ohjelmistoyrityksessä
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toiminnallisena opinnäytetyönä opiskelijan työharjoittelun pohjalta. Opinnäytetyön toimeksiantaja on talousalan ohjelmistoyritys (myöhemmin Yritys X). Opinnäytetyön tarkoituksena on kertoa ...
Levy-yhtiön markkinoinnin kehittäminen: Case Colla Oy Ab
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin levy-yhtiö Colla Oy Ab:lle. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja tuottaa toimeksiantajalle konkreettisia toimenpide-ehdotuksia markkinoinnin kehittämiseksi. Opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena ...
Billnäsin Ruukkiturismin kehittämissuunnitelma
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä kehittämissuunnitelma työn toimeksiantajalle, Billnäsin Ruukkiturismille. Yritys tuottaa elämys- ja seikkailupalveluja, kokouspalveluja sekä ryhmämatkoja Länsi-Uudellamaalla. ...
Palvelupakettien tarpeen selvittäminen yksityismetsätaloudessa
(2019)
Metsänomistajarakenne muuttuu ja metsäpalveluiden kilpailu kiristyy. Metsiä halutaan tulevaisuudessa hoitaa ja puuta tarvitaan teollisuuden käyttöön. Pysyäkseen metsäalan kilpailussa mukana toimijan täytyy selvittää ...
Ammattina urheiluvihjeiden laatiminen: aloittavan yrityksen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi pienyritys Totopommi, joka on aloittava ravivihjepalvelu. Projektin aikana kuljettiin matka pienyrityksen perustamisesta aina liiketoiminnan kehittämiseen asti. Matkan varrella ...
Uudistetun kuvaston vaikutus asiakkaan ostokäyttäytymiseen
(2019)
Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimii Hankkija Oy. Hankkija on maatalous- ja konekaupan ammattilainen, joka tarjoaa tarvikkeita kasvinviljely- ja kotieläintiloille, urakoitsijoille, metsän- ja pienriistanhoitoon sekä ...
Sosiaalinen media osana autonvuokrausyrityksen markkinointia
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakastutkimuksen avulla, millaista sisältöä yritys X:n asiakkaat haluavat nähdä ja seurata yritys X:n sosiaalisessa mediassa. Tavoitteena oli myös tutkia, miten asiakkaat ...
Ystävyyden Majatalon rahankeräyksen markkinointisuunnitelma
(2019)
Ystävyyden Majatalo sijaitsee Kruusilassa, Varsinais-Suomessa. Sen ensisijainen tarkoitus on tarjota toipumispaikkoja normaaleista elämänhaasteista tietään eteenpäin etsiville ihmisille. Toimintaa rahoitetaan kurssi- ja ...
Kanta-Hämeen saunaselvitys: Julkiset saunat
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön lähtökohtana oli hyvinvointimatkailun nousu Suomeen kohdistuvan matkailun kärkituotteeksi. Hyvinvointimatkailun teemoiksi Suomessa on tuotu luonto, hiljaisuus, vesi ja ennen kaikkea aito ...