Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 18
Pyöräliikenteen kehittämistarpeet ja keinot Keravalla
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Keravalla sijaitsevien Som-pion ja Killan kaupunginosissa sijaitsevien tärkeiden pyöräväylien risteyk-sien näkemäongelmat ja suositella niihin toimenpiteitä sekä selvittää ...
Tieliikennealan kokonaisuudistukseen varautuminen Porvoossa
(2019)
Tämän työn tavoitteena oli selvittää kesäkuussa 2020 voimaan astuvan tieliikennelain vaikutuksia. Työssä kerrotaan, millainen on uusi tieliikennelaki, miksi se on säädetty ja miten se poikkeaa nykyisin voimassa olevasta ...
RoadAI-konenäkösovelluksen soveltuminen pyöräilyväylien kunnossapidon työvälineeksi
(2020)
Huoli ilmastokysymyksistä ja pyrkimys kasvattaa pyöräilyn määrää ovat synnyttäneet tarpeen kehittää menetelmiä, joilla voidaan kustannustehokkaasti, työtunteja ja resursseja säästäen parantaa pyöräilyväylien kunnossapitoprosessia. ...
Polkupyöräilyn ja kävelyn kehittäminen liikennevalo-ohjatuissa risteyksissä Vantaalla
(2020)
Tässä Vantaan kaupungin tilaamassa opinnäytetyössä oli tavoitteena selvittää liikennevalojen nykytilanteen kokonaiskuva pyöräilyn ja kävelyn osalta Vantaalla. Selvitykselle oli tarve pyöräilyn ja jalankulun lisääntyneen ...
Tammelan kunnan kestävän liikkumisen suunnitelma
(2024)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Destia Oy ja tilaajana Tammelan kunta. Tammelan kunnan tavoitteena on kehittää kestävän ja turvallisen liikkumisen edellytyksiä ja sekä hakea investoinneille valtion myöntämiä avustuksia. ...
Kävelyn ja pyöräilyn mittalaiteteknologiat ja niiden hyödyt haja-asutusalueilla
(2020)
Teknologian kehittymisen myötä myös liikenteen mittaamiseen tarkoitetut mittalaitteet ovat kehittyneet viime vuosien aikana. Mittauksien kehitys on kulkenut käsinlaskennasta kohti nykyaikaa, jolloin koneet suorittavat ja ...
Pyöräilyn huomioiminen Espoon liikennevalo-ohjattujen liittymien suunnittelussa
(2019)
Espoon kaupungin tavoitteena on pyöräilyn edistäminen ja kulkutapaosuuden kasvattaminen. Pyöräilyolosuhteet tulee tehdä sujuviksi, turvallisiksi, mukaviksi ja nopeiksi, jotta pyöräilyn houkuttelevuutta kulkutapana saadaan ...
Keravan keskusta-alueen pyöräpysäköinti: pyöräpysäköinnin nykytilanne ja ehdotukset sen parantamiseksi
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkastella ja havainnoida Keravan keskusta-alueen pyöräpysäköinnin tämänhetkistä tilaa ja sen kehittämistarpeita. Opinnäytetyön tilaajana oli Keravan kaupunki yhteyshenkilönään kaupungininsinööri ...
Jalankulkijoiden ja pyöräilijöiden laskenta Riihimäellä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoite on tutkia Riihimäen kaupungille jalankulkijoiden ja pyöräilijöiden laskentaan liittyvää systemaattisuutta Riihimäellä, toteuttaa kaupungille laskentasuunnitelma ja laskentojen vuosikellomalli ...
Keravan keskustan pyöräliikenteen järjestelyiden kehittäminen
(2022)
Työssä laadittiin tietoperusta Keravan kaupungin päättäjille siitä, miten keskustan pyöräliikennejärjestelyjä kannattaa kehittää ja mitä kannattaa ottaa huomioon päätöksiä tehdessä. Työssä käsiteltiin yksi- ja kaksisuuntaisten ...