Haku
Viitteet 1-10 / 37
Sosiaalisen median ja vaikuttajien hyödyntäminen markkinoinnissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka yritykset voivat hyödyntää sosiaalista mediaa ja vaikuttajamarkkinointia tavoittaakseen kohderyhmänsä ja kasvattaakseen tunnettuuttaan. Työn teoriaosuudessa käsiteltiin ...
Stockmann Tampereen sosiaalisen median sekä digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen Stockmannin pääkohderyhmälle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia ja kehittää Stockmann Tampereen sosiaalista mediaa konsernin pääkohderyhmälle eli 35–54-vuotiaille. Työn toimeksiantajana toimi Stockmann Tampere. Opinnäytetyössä kehitettiin ...
KANTA-HÄMEEN MATKAILULLINEN KEHITYS :Sisältömarkkinoinnin kehittäminen - Case: VIKKE hanke
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää VIKKE hankkeen (virtuaalinen kulttuurimatkailu Kanta-Hämeessä) sisältömarkkinointia sekä parantaa Kanta-Hämeen kaupunki-, ja kulttuurikohteiden näkyvyyttä ja houkuttelevuutta ...
RekryAuton markkinoinnin kehittäminen
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli RekryAuton markkinoinnin kehittäminen ja työntilaajana toimi henkilöstöpalvelualan yritys Alen Consulting Oy. RekryAuto on vuonna 2018 perustettu hanke, jonka tarkoitus on kiertää ympäri ...
Tarinat digitaalisen markkinoinnin keinona
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää miten ja miksi tarinoita kannattaa tuoda osaksi yritysten digitaalista markkinointiviestintää. Työn tulosten perusteella laadittiin digitaalisen markkinoinnin tarinallistamisesta ...
Digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet
(2018)
Opinnäytetyön tavoite oli selvittää, miten Maalausliike Vainiomäki Oy voisi
markkinoida palveluitaan internetissä. Tutkimuskysymyksenä oli, mitkä eri
digitaalisen markkinoinnin kanavat kannatti valita. Kohderyhmäksi ...
Sosiaalisen median opas teknisen alan yritykselle
(2019)
Tämä opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa opas yritysten käyttöön eri sosiaalisen median kanavien käytön aloittamiseen markkinointitarkoituksessa. Toimeksiantajana on Techlevel Oy, joka on teknisen alan maahantuontia ...
Social Media Strategy Development for Case Company X
(2019)
Tämä opinnäyte on tehty toimeksianto yritys X:lle, joka on vaatetusliike
Hämeenlinnassa. Yrityksen painopiste on farkuissa, musiikissa ja
ekologisissa arvoissa. Opinnäytteen tarkoituksena on tutkia digitaalisen
markkinoinnin ...
Sosiaalinen media B2B-markkinoinnin keinona
(2020)
Opinnäytetyön tavoite oli tutkia, onko sosiaalisen median käyttö hyödyl-listä B2B -markkinoinnissa ja miten sitä tulisi hyödyntää B2B -markkinoinnin keinona. Opinnäytetyön toimeksiantajayrityksenä toimii Qvantech Oy, jonka ...
Instagram sisältösuunnitelma ja -julkaisukalenteri pienyritykselle
(2020)
Tämä opinnäytetyön tavoitteena on luoda pienyritykselle Instagram-tilille julkaisukalenteri ja visuaalinen sisältösuunnitelma. Suunnitelman ja julkaisukalenterin avulla tavoitellaan yrityksen tunnettuuden lisäämistä ja ...