Haku
Viitteet 1-10 / 60
INTERNATIONALISATION OF FINNISH SME TO UK MARKETS
(2019)
Requirements in order to internationalise Finnish SMEs and understanding the need for both market entry and exit strategies.
When internationalisation is needed from a company it is usually due to contraints within the ...
Digital Marketing Methods for Promotion of HAMK UAS on the Russian Internet
(2020)
This Bachelor Thesis considers digital marketing methods applicable on the Russian Internet (Runet). The thesis covers theoretical aspects of digital marketing methods as well as a practical part including the project of ...
Social Media Marketing Plan for OneFromTheNorth: How to do effective social media marketing for an independent music artist towards international market?
(2020)
Tämä päättötyö etsii parhaita sosiaalisen median alustoja itsenäiselle artistille oman musiikkinsa markkinointiin hänen pyrkiessään kansainvälisille markkinoille. Tavoitteena on selvittää parhaat sosiaalisen median ...
Product development process for the food offering in a family owned restaurant.
(2020)
The commission company for this thesis: Family Restaurant & Fast Food, is shifting from a partly fast food offering business into an only traditional Albanian food offering and needs a product offering development process ...
How to bring traditional sports marketing into eSports
(2020)
Tämä tutkielma keskittyy siihen, kuinka perinteisen urheilun markkinointi voidaan tuoda e-urheiluun ja kuinka perinteinen urheilu on adaptoitunut digitaalisen markkinoinnin aikaan ja mitä e-urheilu voi oppia perinteisen ...
Attitudes Towards Nepalese Handicrafts: Impacts on Willingness To Pay (WTP) for Nepalese Handicrafts in Finnish Market
(2021)
The purpose of this study is to explore how the attitudes towards Nepalese handicrafts can affect willingness to pay in the Finnish market. It analyzes the relationship between consumer’s attitude towards the product and ...
How to engage customers with a marketing tool to design an automated container terminal
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa tämänhetkinen tilanne yritysten välisen liiketoimintasegmentin osalta, jossa kohdeyhtiö toimii. Konttisatamasegmentti on valtava ja eri sidosryhmillä on siihen liittyvistä ...
Tools of using social media in business-to-business marketing and branding
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tarjotaan ohjeita yrityksille kuinka he voivat paremmin markkinoida ja brändätä tuotteitansa. Nämä ohjeet koostuvat erilaisten sosiaalisen median alustojen hyödyntämisestä, joista pääasiassa keskitytään ...
Virtual- and Augmented Reality in Tourism Marketing
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on esitellä lisätyn- ja virtuaalisen todellisuuden teoriaa ja käyttötarkoituksia. Teknologioiden kattavan teoreettisen esittelyn jälkeen opinnäytetyössä kuvataan lisätyn- ja virtuaalisen todellisuuden ...
Customer Behaviors in Corporate Social Responsible Marketing of the Restaurant Business in Finland: Daruma Restaurant
(2019)
The business world, in recent years, has been deeply influenced by environmental issues related to global warming, climate change as well as other various types of pollutions. Consequently, customers have been changing ...