Haku
Viitteet 1-10 / 1316
Sosiaalisen median ja vaikuttajien hyödyntäminen markkinoinnissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka yritykset voivat hyödyntää sosiaalista mediaa ja vaikuttajamarkkinointia tavoittaakseen kohderyhmänsä ja kasvattaakseen tunnettuuttaan. Työn teoriaosuudessa käsiteltiin ...
Corporate Social Responsibility Management in tourism business: The impact of TUI Group and Intrepid Group on low- and middle-income countries
(2019)
Tourism can be an enormous opportunity for low- and middle- income countries with limited alternatives for development. However, it also bears several risks for the economy, environment and culture of a country. Therefore, ...
Tulolähdejaon osittainen poistaminen yhteisöjen tuloverotuksessa ja sen vaikutukset tilitoimistotyöhön
(2020)
Suomen verojärjestelmässä yhteisöillä voi olla kolme eri tulolähdettä. Tulolähteet ovat elinkeinotoiminnan tulolähde, henkilökohtaisen toiminnan tulolähde ja maatalouden tulolähde. Jokaiseen tulolähteeseen sovelletaan eri ...
Ystävyyden Majatalon rahankeräyksen markkinointisuunnitelma
(2019)
Ystävyyden Majatalo sijaitsee Kruusilassa, Varsinais-Suomessa. Sen ensisijainen tarkoitus on tarjota toipumispaikkoja normaaleista elämänhaasteista tietään eteenpäin etsiville ihmisille. Toimintaa rahoitetaan kurssi- ja ...
Experiences of Working with Foreigners
(2019)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää suomalaisten yritysten ja heidän työntekijöidensä kokemuksia ulkomaalaisista työntekijöistä. Tutkimuskysymys on: "Kuinka suomalaiset yritykset hyötyvät ulkomaalaisista työntekijöistä ...
Suomen Partiolaisten markkinointi- ja viestintäpalveluiden kehittäminen lippukunnille
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Suomen Partiolaisten lippukunnille tarjoamien markkinointi- ja viestintäpalveluiden nykytilaa sekä niiden kehittämistä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Suomen Partiolaiset. Työn teoria ...
Strategic Social Media Marketing Plan for Kuljetus Jyrkinen Ky
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia sosiaalisen median markkinoinnin tärkeimpiä strategisia lähtökohtia ja niiden huomioimista tilaajayrityksen strategisessa markkinointityössä. Opinnäytetyön tilaajana toimi ...
Suomen ja Espanjan välisen verosopimuksen muutos henkilöasiakkaan tuloverotuksessa
(2019)
Suomen ja Espanjan välistä uutta verosopimusta alettiin soveltaa vuoden 2019 alusta lähtien. Aiempi verosopimus oli laadittu vuonna 1967. Uusi verosopimus on laajentanut Suomen verotusoikeuden koskemaan lähes kaikkia ...
Kohti onnistunutta etäjohtamista - haasteet ja edellytykset esimiehen näkökulmasta
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää etäjohtamisessa esiintyvät suurimmat haasteet esimiehille ja miten nämä haasteet ratkaistaan käyttämällä onnistuneen etäjohtamisen keinoja. Opinnäytetyön kohdeyrityksenä toimii yritys ...
Stockmann Tampereen sosiaalisen median sekä digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen Stockmannin pääkohderyhmälle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia ja kehittää Stockmann Tampereen sosiaalista mediaa konsernin pääkohderyhmälle eli 35–54-vuotiaille. Työn toimeksiantajana toimi Stockmann Tampere. Opinnäytetyössä kehitettiin ...