Haku
Viitteet 1-10 / 114
Raportointipalvelun kehittäminen palvelupyyntöjen kvantitatiivisen tutkimuksen avulla
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)
Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää kehittämisen kohteita saapuneiden palvelupyyntöjen avulla. Tutkimuksen toimeksiantajana toimi Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskus.
Tutkimuksen teoreettisena viitekehyksenä ...
Measuring Employee Engagement in Hotels: Survey Effectiveness
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)
The objectives of this thesis are to understand nature of employee engagements, analyse popular theories used to understand this phenomenon and comprehend importance of employee engagement for organization; as well as to ...
Digitalisaation tuottama hyöty myynnin tehostamisessa
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kohdeyrityksen vaikutusmahdollisuuksia digitaalisessa verkkoympäristössä. Yrityksessä haluttiin kehittää sosiaalisen median läsnäoloa ja päätettiin keskittyä yritysblogin hyödyntämiseen ...
Social Media Marketing Plan for Printr : What are the effective ways of engaging with people on social media and improving online presence of Printr to increase its brand awareness?
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)
This bachelor thesis was conducted for a startup company Printr with its headquarters in Amsterdam, striving to turn the often complicated process of 3D printing into an easy and enjoyable experience by creating hardware ...
Digitalisaatio muuttaa palvelun rakenteita - itsepalvelu leviää eri toimialoille
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia digitalisaation mukanaan tuomaa muutosta palvelun rakenteissa ja kuluttajien toimintatavoissa. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli hämeenlinnalainen kauppakeskus Goodman, ja siellä ...
HPK Liiga Oy:n Facebook-markkinoinnin mittaaminen
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on HPK Liiga Oy. Työn taustalla toimeksiantajan osalta oli lähteä kehittämään sosiaalisen median mittaamista, ja opinnäytetyön tekijä oli myös kiinnostunut tämän asian tutkimisesta. Taustalla ...
Luotonvalvonnan prosessien kehittäminen : Case: Yritys X
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi kansainvälinen konserni, joka koostuu divisioonista. Tässä työssä käsitellään yhden divisioonan luotonvalvonnan prosesseja ja niiden kehittämistä. Työn tavoitteena oli selvittää ...
Sisäisen valvonnan järjestäminen kohdeyrityksessä
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii pirkanmaalainen kasvuyritys. Yritys tuottaa palveluita sekä ratkaisuja teollisuuden ja satamien tarpeisiin sekä toimii teollisuusrenkaiden maahantuojana. Opinnäytetyön tavoitteena ...
How to Improve Online Presence by Using Content Marketing
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)
Investor Eye is a startup company that was established in August 2013. The company has offered an online platform in which investors and start-ups can have a better interaction. The company aims to promote a longer ...
Digital Marketing of Ninjamails
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)
The following thesis was conducted for Ninja Stars startup company, based in Madrid, Spain. Ninja mails offers an all new professional online service, which allows finding the email address of any person from any company ...