Haku
Viitteet 1-9 / 9
Hotellien varausjärjestelmät : case Room Today
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on naantalilainen majoitusyritys Palon Vierashuone.Palon Vierashuone lanseerasi vuonna 2007 markkinoille mobiilipalvelun,Room Today. Room Today -palvelun on tarkoitus tarjota majoitusta vailla ...
Yleisötapahtuman sponsorointiyhteistyö : Case: Status Goes Fest 2009
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämän opinnäytetyön pääaiheena on yleisötapahtuman sponsorointi. Opinnäytetyön sekä siihen liittyvän tutkimuksen toimeksiantajana toimi Ravintola Status, jonka järjestämä Status Goes Fest -tapahtuma oli työn tutkimuksen ...
Kulttuurien vaikutus taiteilijaidentiteettiin : Tutkimus nykytaiteilijoiden työskentelyn muutoksista
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyö keskittyy kansainvälisiin nykytaiteilijoihin Meksikon ja Suomen välillä. Opinnäytetyössä tarkkaillaan taiteilijaidentiteetin muutoksia monikulttuurisessa ympäristössä. Tutkimukseen osallistui yhteensä 15 ...
Sauvon Elopäivät 2010 : Kävijätutkimus ja kehittämissuunnitelma
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2010)
Sauvon kunnalla on menossa 675-juhlavuosi, joten Elopäivät ovat kuluvana vuonna tärkeä tapahtuma. Tavoitteena on selvittää Elopäivien yleisön rakenne ja kehitysideat. Tämä opinnäytetyö aloitettiin maaliskuussa 2010 ...
Asiakastyytyväisyys Turun Silakkamarkkinoilla 2010
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Turun Silakkamarkkinoiden 2010 asiakastyytyväisyyttä, jonka pohjalta on mahdollista kehittää tulevia markkinoita. Tutkimuksessa selvitettiin myös markkinoiden vaikutusta Turun ...
Imago- ja tunnettuustutkimus Matka-Viitalalle
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää matkatoimisto Matka-Viitalan imagoa ja tunnettuutta Loimaalla ja sen lähikunnissa. Tavoitteena oli tuottaa tietoa, joka auttaa toimeksiantajaa kehittämään markkinointiaan ja ...
Luonnonkatastrofien vaikutukset suomalaisten matkailutottumuksiin
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyön taustalla oli kiinnostus luonnonkatastrofien vaikutuksiin matkailussa. Luonnonkatastrofien määrä on vuosien saatossa lisääntynyt ja ne ovat myös voimakkaampia, joten aihe on hyvin ajankohtainen.
Työn ...
Lopen alueen matkailupalveluyritysten tunnettuuden kehittämiskeinoja
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia keinoja, joilla voidaan lisätä Lopen alueen matkailupalveluyritysten tunnettuutta sekä lisätä alueen matkailupalveluyrittäjien tietoisuutta siitä, mitä asiakkaat odottavat tänä ...
Asiakaslähtöinen teematapahtuma ja sen markkinointiviestinnän keinot Case: Kehräämön Ehtootori
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyössä käsitellään asiakaslähtöistä teematapahtumaa ja sen markkinointiviestinnän keinoja. Työn toimeksiantajana olivat Forssan Kehräämön alueen toimijat ja työn kohteena oli heidän järjestämä Kehräämön Ehtootori. ...