Haku
Viitteet 1-4 / 4
Vastuullisuus tuoteviestinnän keinona tuotepolun esittämisessä: Kuluttajan saaman tiedon yhdenvertaisuus verrattuna yritysten vastuullisuusväittämiin
(2020)
Opinnäytetyössä selvitetään kuluttajalle mahdollisilla selvitysmenetelmillä yritysten tuoteviestinnässä ilmenneiden vastuullisuusväittämien todenperäisyyttä. Tarkoitus ei ole tehdä moraalista arviointia yritysten ...
Muotoilijan osaamisen markkinointi
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan sosiaalisen median käyttöä oman henki-löbrändin ja muotoiluosaamisen mainostamiseen. Lisäksi tässä kerrotaan minkä takia on hyvä olla nettisivut sosiaalisen median visuaalisuuden rin-nalla. ...
Vastuullisen blogin perustaminen muotoiluajattelua hyödyntäen
(2019)
Opinnäytetyön aiheena tarkasteltiin millä tavoin muotoiluajattelua voidaan hyödyntää blogin suunnittelussa ja mikä tekee blogista vastuullisen. Työssä eriteltiin yleisesti suunnitteluprosessin eri vaiheet ja käytiin läpi, ...
Visuaalisen ilmeen ja ensimmäisen tuotesarjan suunnittelu : case Loitsu Label
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella aloittavalle yritykselle Loitsu Labelille visuaalinen ilme ja ensimmäisen tuotesarjan konsepti. Visuaalisen ilmeen ja tuotesarjan konseptin lähtökohtana oli, että ne olisivat ...