Haku
Viitteet 1-9 / 9
Palkitsemisjärjestelmän kehittäminen : Hyria koulutus Oy
(2019)
Työmotivaatiolla on huomattava merkitys, miten henkilö viihtyy työssään ja millaisiin tuloksiin hän yltää. Työn tuottavuus ja energian kohdentumisella oikeisiin asioihin on tärkeää tavoitteiden saavuttamisen ja työyhteisön ...
Maakuvatyö sosiaalisessa mediassa: Case Suomen Budapestin-suurlähetystö
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona ulkoministeriön viestintäosastolle. Kehittämistyön tavoitteena oli selvittää, miten Suomen Budapestin-suurlähetystö vahvistaa Suomen maakuvaa sosiaalisessa mediassa. Maakuvatyöllä ...
A customer focused change management journey via customer segmentation
(2020)
This thesis covers, with a sample business case, the changes of an established organisation towards a more customer focused management. The change process will use the customer segmentation methodology as a reference point ...
Tilinpäätösanalyysi maali- ja tapettikaupalle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa tilinpäätösanalyysi toimeksiantajayritykselle, josta työssä käytettiin nimeä Yritys X. Toimeksiantaja on maalia ja tapetteja myyvä pienyritys. Tarve analyysille lähti yrityksen ...
Erikokoisten tiimien toimivuus työyhteisöissä : asiakaspalvelu- ja myyntityö
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia erikokoisten tiimien toimivuutta asiakaspalvelun ja myynnin työyhteisöissä ja selvittää mikä olisi optimaalinen koko tiimille. Pienen tiimin kooksi määriteltiin 2–7 henkilöä ja ison ...
Asuntosijoittamisen kannattavuus Tampereella
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli käydä läpi asuntosijoittamista yksityishenkilön näkökulmasta, sekä tutkia asuntosijoittamisen kannattavuutta Tampereen eri kaupunginosissa. Työssä kerrotaan yleisellä tasolla mitä ...
Datajohdettu markkinointi suomalaisissa pk-yrityksissä: haasteet, esteet ja onnistumiset
(2022)
Viime vuosina digitalisaatio on muuttanut yritysten toimintaa radikaalisti. Digitalisaation myötä markkinoinnin mitattavuus on helpottunut, ja markkinointi pystyy tuottamaan yritykselle mitattavia liiketoimintahyötyjä. ...
Marketing Strategy and Evaluation in Company x
(2023)
Tämän opinnäytetyön aihe markkinointistrategia ja markkinoinnin mittaaminen ovat olleet merkittävä osa omaa toimenkuvaani. Osa työstä on ollut ajatuksen tasolla jo tehtynä omassa päässäni, mutta ajanpuutteen vuoksi sen ...
Virtuaalitodellisuuden oppimiskokemuksen optimointi
(2023)
Tutkimuspainotteisen opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää miten käyttäjäkokemuksen muotoilulla (UX), palvelumuotoilulla sekä tekoälyllä (AI) voidaan edistää virtuaalitodellisuuden (VR) oppimiskokemusta. Opinnäytetyö ...