Haku
Viitteet 1-4 / 4
Brändi-identiteetti ja brändimielikuvan luominen: case Marifly
(2019)
Työn toimeksiantajana on opinnäytetyön tekijän oma sivutoiminen yritys Marifly. Liiketoiminta on pyörinyt tähän asti ilman kirjallisia markkinoinnin suunnitelmia ja strategiakuvausta, mutta nyt on aika laittaa tämä osa ...
Muotoilijan osaamisen markkinointi
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan sosiaalisen median käyttöä oman henki-löbrändin ja muotoiluosaamisen mainostamiseen. Lisäksi tässä kerrotaan minkä takia on hyvä olla nettisivut sosiaalisen median visuaalisuuden rin-nalla. ...
Ohjeistus sosiaalisen median sisällöntuotantoon
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajalle ratkaisu, joka vastaa yrityksen tarpeeseen kasvattaa tunnettuutta sosiaalisessa mediassa. Tarkoituksena oli rakentaa selkeä kokonaisuus, jonka toimeksiantaja voi ...
Teivon Ravikoulun tunnettuus
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Teivon Ravikoulun tunnettuutta ja keinoja, miten tunnettuutta voitaisiin vielä parantaa. Opinnäytetyössä selvitettiin kyselytutkimuksen avulla mm. mihin sosiaalisen median kanaviin ...