Haku
Viitteet 1-10 / 11
Brändi-identiteetti ja brändimielikuvan luominen: case Marifly
(2019)
Työn toimeksiantajana on opinnäytetyön tekijän oma sivutoiminen yritys Marifly. Liiketoiminta on pyörinyt tähän asti ilman kirjallisia markkinoinnin suunnitelmia ja strategiakuvausta, mutta nyt on aika laittaa tämä osa ...
Muotoilijan osaamisen markkinointi
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan sosiaalisen median käyttöä oman henki-löbrändin ja muotoiluosaamisen mainostamiseen. Lisäksi tässä kerrotaan minkä takia on hyvä olla nettisivut sosiaalisen median visuaalisuuden rin-nalla. ...
Miten tästä eteenpäin: mikroyrityksen mielikuvatyö verkossa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millä tavoin yritys voisi vahvistaa positiivista yrityskuvaansa digitaalisessa ympäristössä. Tässä työssä digitaalisella toimintaympäristöllä tarkoitetaan kaikkia niitä sähköisiä ...
Sosiaalisen median kehittäminen : Case:Aulanko Golf
(2019)
Työn tavoitteena oli luoda Aulanko Golfille sosiaalisen median suunnitelma. Alaongel-mina työssä pohdittiin, millaista viestintää ja sisältöä eri kanavissa voisi tuottaa. Työ toteutettiin toiminnallisena kokeiluna kahdessa ...
Seksuaalinen häirintä sosiaalisessa mediassa : Oppitunti 9.-luokkalaisille
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa oppitunti 9.-luokkalaisille aiheesta seksuaalinen häirintä sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyön tavoitteena oli edistää nuorten seksuaaliterveyttä, tuottamalla ...
Sosiaalisen median opas teknisen alan yritykselle
(2019)
Tämä opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa opas yritysten käyttöön eri sosiaalisen median kanavien käytön aloittamiseen markkinointitarkoituksessa. Toimeksiantajana on Techlevel Oy, joka on teknisen alan maahantuontia ...
Gaining Visibility Through Social Media Marketing
(2019)
Tämä lopputyö on tehty yritykselle nimeltään Coast Services Oy, joka halusi saada uutta tietoa sosiaalisesta mediasta ja ymmärtää digitaalisen ympäristön käyttöä markkinointitarkoituksiin. Coast Services halusi ottaa ...
Markkinointisuunnitelma : Tietoturvayritys
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toimeksianto. Opinnäytetyönä tehtiin sosiaali-seen mediaan painottuva markkinointisuunnitelma tietoturvayritykselle. Työn tavoite on luoda aidosti arvoa toimeksiantajayritys Yritys X Oy:n markkinointiin ...
Social Media Strategy Development for Case Company X
(2019)
Tämä opinnäyte on tehty toimeksianto yritys X:lle, joka on vaatetusliike
Hämeenlinnassa. Yrityksen painopiste on farkuissa, musiikissa ja
ekologisissa arvoissa. Opinnäytteen tarkoituksena on tutkia digitaalisen
markkinoinnin ...
Sosiaalinen media osana autonvuokrausyrityksen markkinointia
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakastutkimuksen avulla, millaista sisältöä yritys X:n asiakkaat haluavat nähdä ja seurata yritys X:n sosiaalisessa mediassa. Tavoitteena oli myös tutkia, miten asiakkaat ...