Haku
Viitteet 1-5 / 5
Kotireitittimen käyttötarkoitukset
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selventää lukijan tietämystä koti-reitittimen ominaisuuksista, toimintatarkoituksista ja siihen liittyvästä tiedonkeruusta. Työn sisällössä käydään läpi erilaisten kotireitittimen ...
Todellisuuden 3D-mallintaminen videopeliin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia 3D-mallinnusta ja sen käyttämistä tehdessä 3D-malleja todellisen maailman objekteista. Työl-lä haluttiin myös selvittää, minkälaisia asioita tulee ottaa huomioon, kun halutaan ...
IoT-alustojen vertailu: Case HAMK Smart
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli verrata Thinger.io, Thethings.io ja Altair SmartWorksin luomia IoT-alustoja. Tutkimuksessa käytetyt kriteerit alustojen testaamiseen olivat liitettävyys, käyttöliittymä, laitehallinta, tietokannat ...
Mobiilipelin luonti ja kohdeyleisöt
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin mobiilipelien kohdeyleisöjä ja sitä, miten valitulle kohderyhmälle luodaan ja suunnitellaan mahdollisimman sopiva peli. Opinnäytetyössä tehtiin mobiilipeli Android-puhelimille Unity-pelimoottorilla. ...
Dialogipuun suunnittelu ja toteutus virtuaalitodellisuutta hyödyntävään kotihoitopeliin
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kuinka Unity-pelimoottorille luodaan virtuaalitodellisuutta hyödyntävä projekti ja kuinka siihen toteutetaan kotihoito-oppimispeliä varten suunniteltu yleiskäyttöinen dialogipuu. ...