Haku
Viitteet 1-4 / 4
Miten tästä eteenpäin: mikroyrityksen mielikuvatyö verkossa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millä tavoin yritys voisi vahvistaa positiivista yrityskuvaansa digitaalisessa ympäristössä. Tässä työssä digitaalisella toimintaympäristöllä tarkoitetaan kaikkia niitä sähköisiä ...
Pirkanmaan Jätehuollon asiakasrajapinnan kehittäminen digitalisaation keinoin: positiivisen asiakaskokemuksen luominen
(2022)
Uudet jätehuoltomääräykset tuovat lajitteluvelvoitteita, jotka astuvat voimaan viimeistään vuonna 2023. Lajitteluvelvotteiden myötä jätehuoltoyhtiöiden asiakaspalvelun paine kasvaa, koska on odotettavissa paljon yhteydenottoja ...
Analyysi Net Promoter Score -kyselyyn vastanneista asiakkaista Metsä Groupin Seinäjoen piirillä
(2021)
Opinnäytetyössä tehtiin kyselytutkimus työn tilaajan, Metsä Groupin Seinäjoen piirin asiakkaille. Kysely lähetettiin sellaisille asiakkaille, jotka eivät olleet aiemmin vastanneet tilaajan lähettämään asiakastyytyväisyyskyselyyn. ...
Inkeren kartanon asiakastyytyväisyys
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Inkeren kartano ja aihe on tilan asiakkaiden tyytyväisyys ostettuihin sonneihin. Tilan virallinen nimi on Katrineberg Oy ja tila jalostaa ja myy KB- sonneja, lyhenne tulee yrityksen nimestä. ...