Haku
Viitteet 1-5 / 5
Asiakas yrityksen toiminnan lähtökohtana: Asiakaskokemuksen kehittämistehtävä yritykselle X
(2019)
Elämme nyt ensi kertaa maailmassa, jossa asiakas määrittää, mitä yritys voi hänelle tarjota. Yritysten vertailu on kiihtyvän digitalisaation myötä muuttunut entistä helpommaksi ja kilpailu on siten kiristynyt pienentäen ...
Asiakastutkimus CrossFit Hämeenlinna : Jäsenien sitouttaminen palveluun pitkällä aikavälillä
(2022)
Työssä toteutettiin asiakastutkimus toimeksiantajalle. Työn toimeksiantaja on CrossFit Hämeenlinna. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, kuinka sitoutuneita toimeksiantajan salin jäsenet ovat yrityksen palveluihin tällä ...
Analyysi Net Promoter Score -kyselyyn vastanneista asiakkaista Metsä Groupin Seinäjoen piirillä
(2021)
Opinnäytetyössä tehtiin kyselytutkimus työn tilaajan, Metsä Groupin Seinäjoen piirin asiakkaille. Kysely lähetettiin sellaisille asiakkaille, jotka eivät olleet aiemmin vastanneet tilaajan lähettämään asiakastyytyväisyyskyselyyn. ...
Asiakaskokemuksen johtaminen palveluyrityksessä: case - asiointipysäköinti kauppakeskuksissa
(2023)
Työn tavoitteena on selvittää, mitä pysäköintiyhtiön tulee muuttaa omassa toiminnassaan, jotta asiakaskokemus nousee strategiseksi kilpailueduksi. Toimeksiantajana on pysäköintiliiketoimintaa harjoittava yhtiö, joka operoi ...
Asiakkuuksien kehittäminen B to B yrityksissä
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on auttaa B to B yrityksiä ymmärtämään asiakkuuksien hoitamisen tärkeys, jotta asiakassuhde saadaan syvemmälle tasolle ja erottaudutaan kilpailijoista.
Opinnäytetyön tavoitteena on ...