Haku
Viitteet 1-8 / 8
Asiakas yrityksen toiminnan lähtökohtana: Asiakaskokemuksen kehittämistehtävä yritykselle X
(2019)
Elämme nyt ensi kertaa maailmassa, jossa asiakas määrittää, mitä yritys voi hänelle tarjota. Yritysten vertailu on kiihtyvän digitalisaation myötä muuttunut entistä helpommaksi ja kilpailu on siten kiristynyt pienentäen ...
Asiakassuhteen kehittäminen palvelumuotoilun avulla
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää asiakassuhdetta asiakasvastaavan ja asiakkaan välillä. Opinnäytetyössä tutkitaan pankissa työskentelevien asiakasvastaavien ja heidän asiakkaidensa välistä suhdetta ja miten ...
Chat-asiakaspalvelukanavan asiakaskokemukseen vaikuttavat tekijät
(2023)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemukseen vaikuttavat tekijät chat-asiakaspalvelukanavassa. Opinnäytetyön teoreettisessa viitekehyksessä perehdyttiin digitalisaatioon sekä digitalisaatioon finanssialalla, finanssialan ...
Asiakastutkimus CrossFit Hämeenlinna : Jäsenien sitouttaminen palveluun pitkällä aikavälillä
(2022)
Työssä toteutettiin asiakastutkimus toimeksiantajalle. Työn toimeksiantaja on CrossFit Hämeenlinna. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, kuinka sitoutuneita toimeksiantajan salin jäsenet ovat yrityksen palveluihin tällä ...
Asiakaskokemus verkkoneuvottelussa
(2022)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää ovatko ihmiset tietoisia verkkoneuvottelu mahdollisuudesta pankkiasioiden hoitamiseksi sekä mitä syitä taustalla on vähäiseen käyttöön. Lisäksi haluttiin selvittää asiakaskokemuksen ...
Asiakaskokemuksen johtaminen palveluyrityksessä: case - asiointipysäköinti kauppakeskuksissa
(2023)
Työn tavoitteena on selvittää, mitä pysäköintiyhtiön tulee muuttaa omassa toiminnassaan, jotta asiakaskokemus nousee strategiseksi kilpailueduksi. Toimeksiantajana on pysäköintiliiketoimintaa harjoittava yhtiö, joka operoi ...
Asiakkuuksien kehittäminen B to B yrityksissä
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on auttaa B to B yrityksiä ymmärtämään asiakkuuksien hoitamisen tärkeys, jotta asiakassuhde saadaan syvemmälle tasolle ja erottaudutaan kilpailijoista.
Opinnäytetyön tavoitteena on ...
B2B-asiakaskokemuksen kehittäminen
(2024)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajayritykselle asiakaskokemuksen nykytila sekä ymmärtää, mitkä tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen eniten ja miten niitä voidaan hyödyntää liiketoiminnan ...