Haku
Viitteet 1-10 / 52
Stockmann Tampereen sosiaalisen median sekä digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen Stockmannin pääkohderyhmälle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia ja kehittää Stockmann Tampereen sosiaalista mediaa konsernin pääkohderyhmälle eli 35–54-vuotiaille. Työn toimeksiantajana toimi Stockmann Tampere. Opinnäytetyössä kehitettiin ...
Digitaalisen asuntokaupan onnistumisen tekijät
(2020)
Digitaalisen asuntokaupan onnistumisen tekijät käsittelee digitalisaation tuomia muutoksia ja kehityksiä asuntokaupan markkinaan. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia digitaalista asuntokauppaa ja sen tuomia kehityksiä ...
Verkkokauppa-alustojen vertailu Figlia Oy:lle
(2021)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Figlia Oy:lle. Työn keskeisenä tavoitteena oli tehdä toimeksiantajayritykselle vertailu erilaisista verkkokauppa-alustoista suunnitteilla olevaa verkkokauppaa varten. Toisena ...
Asiakasymmärryksen hyödyntäminen esipalveluvaiheessa
(2019)
Tutkimuksen tarkoituksena oli asiakasymmärrykseen syventymällä tutkia esipalveluvaihetta; perehtyä siihen asiakkuuden vaiheeseen, kun asiakas etsii tietoa ja arvioi toimeksiantajayrityksen, Taitoan, talous- ja henkilöstöhallinnon ...
Asiakastyytyväisyyskysely kauneushoitola Fiina Beauty Loungelle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa asiakastyytyväisyyskyselyn avulla kauneushoitola Fiina Beauty Loungen nykyistä asiakastyytyväisyyttä ja saada tietoa palveluiden kehittämiseksi. Fiina Beauty Lounge on ollut ...
Digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet
(2018)
Opinnäytetyön tavoite oli selvittää, miten Maalausliike Vainiomäki Oy voisi
markkinoida palveluitaan internetissä. Tutkimuskysymyksenä oli, mitkä eri
digitaalisen markkinoinnin kanavat kannatti valita. Kohderyhmäksi ...
Naisyrittäjien asiakaskokemuksia VENLA-valmennuksesta
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia VENLA-valmennukseen osallistuneiden naisyrittäjien asiakaskokemuksia. Asiakaskokemuksien tutkimisella pyrittiin saamaan tärkeää tietoa valmennukseen osallistuneiden naisyrittäjien ...
Asiakkaan polku ja asiakaskokemus duuniin.tredu.fi-palvelussa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaan polun ja asiakaskokemuksen teoriaa ja sitä, miten se huomioitiin uuden sähköisen palvelun lanseerauksessa. Toimeksianto saatiin Tampereen seudun ammattiopistolta ...
Jäsenpalveluiden kehittäminen palvelumuotoilun keinoin. Case: Suomen Kylmäyhdistys ry.
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Suomen Kylmäyhdistys ry:lle, joka on kylmätekniikan parissa työskentelevien ihmisten muodostama yhdistys. Yhdistys on toiminut pitkään varsin perinteisillä tavoilla, mutta ...
Asiakaskokemus autokouluissa
(2021)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä usean eri autokoulun kanssa. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää ajokortin suorittajien sekä ajo-opettajien tyytyväisyyttä B-luokan ajokorttiopetuksen sisältöön sekä vastaavuuteen ...