Haku
Viitteet 1-10 / 13
Joukkoliikenteen asiakastarpeiden kartoitus : Case: Pohjois-Savon ELY-keskus
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tehty oman työyhteisön selvityshankkeena Pohjois-Savon ELY-keskuksen Liikenne- ja infrastruktuuri – vastuualueelle. Työssä tehtiin asiakaskysely Pohjois-Savon ELY-keskuksen joukkoliikenteen kolmen eri ...
Digitaalisen asuntokaupan onnistumisen tekijät
(2020)
Digitaalisen asuntokaupan onnistumisen tekijät käsittelee digitalisaation tuomia muutoksia ja kehityksiä asuntokaupan markkinaan. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia digitaalista asuntokauppaa ja sen tuomia kehityksiä ...
Hankkijan digitaalisen asiakaskokemuksen arviointi: Miten asiakaskokemusta voidaan parantaa?
(2020)
Palveluiden siirtyessä yhä enemmän digitaaliseen muotoon, muuttaa asiakaspalvelukin muotoaan. Kun asiakas on tekemisissä yrityksen kanssa tavalla tai toisella, hän kokee aina jonkinlaisen asiakaskokemuksen. Asiakaskokemus ...
Asiakaspalvelun toimintamallin muutoksen johtaminen
(2020)
Asiakaskokemus on tärkeä kilpailutekijä. Asiakastyytyväisyyden systemaattisen mittauksen ja sen analysoinnin kautta on havaittu kehityskohteena tarve muuttaa toimintamallia myyntiosastoilla.
Palvelun laadun lähtötilannetta ...
Naisyrittäjien asiakaskokemuksia VENLA-valmennuksesta
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia VENLA-valmennukseen osallistuneiden naisyrittäjien asiakaskokemuksia. Asiakaskokemuksien tutkimisella pyrittiin saamaan tärkeää tietoa valmennukseen osallistuneiden naisyrittäjien ...
Asiakkaan polku ja asiakaskokemus duuniin.tredu.fi-palvelussa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaan polun ja asiakaskokemuksen teoriaa ja sitä, miten se huomioitiin uuden sähköisen palvelun lanseerauksessa. Toimeksianto saatiin Tampereen seudun ammattiopistolta ...
Customers’ Perceptions of Digital and Personal Customer Service : Case: UPM Communication Papers, Finland
(2020)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tutkia digitaalisen ja henkilökohtaisen
asiakaspalvelukanavan asiakastyytyväisyyttä ja muodostaa niihin
parannusehdotuksia. Digitaaliset itsepalvelukanavat ovat muokanneet
perinteisen ...
Asiakassuhteen kehittäminen palvelumuotoilun avulla
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää asiakassuhdetta asiakasvastaavan ja asiakkaan välillä. Opinnäytetyössä tutkitaan pankissa työskentelevien asiakasvastaavien ja heidän asiakkaidensa välistä suhdetta ja miten ...
Asiakaskokemus Business Design oppimispalvelussa
(2020)
Opinnäytetyössä tutkitaan ilmiötä asiakaskokemus Business Design oppimispalvelussa. Tutkimus toteutettiin laadullisena tutkimuksena. Tutkimuksen lähtökohtana oli löytää toimeksiantajalle tietoa oppimispalveluun osallistuneiden ...
Asiakastyytyväisyyskysely B2B-asiakkaille
(2020)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa toimeksiantajayrityksen yritysasiakkaiden tyytyväisyyttä. Toimeksiantajan toiveesta kysely rakennettiin asiakaskokemuksen eri vaiheita silmällä pitäen. ...