Haku
Viitteet 1-5 / 6
Sosiaali- ja terveysalan työntekijöiden resilienssi digitalisaatiossa
(2020)
Digitaalisten alustojen kehittäminen, tiedolla johtaminen, tietojärjestelmien yhteensovittaminen ja tiedon turvallinen liikkuminen ovat laajoja ja monimutkaisia asiakokonaisuuksia, joiden rinnalla sosiaali- ja terveysalan ...
DIGIKOLMILOIKKA Asiakkaiden kokemukset etävalmennuksesta Työkykyinen-hankkeessa COVID-19-pandemian aikana
(2021)
TIIVISTELMÄ
Opinnäytetyössä kuvaillaan Työkykyinen-hankkeen asiakkaiden kokemuksia etävalmennuksesta hankkeen ensimmäisen toimintakauden aikana. Tutkimuksen keskiössä on asiakaskokemus ja tutkimus toteutettiin COVID-19-pandemian ...
Chat-asiakaspalvelukanavan asiakaskokemukseen vaikuttavat tekijät
(2023)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemukseen vaikuttavat tekijät chat-asiakaspalvelukanavassa. Opinnäytetyön teoreettisessa viitekehyksessä perehdyttiin digitalisaatioon sekä digitalisaatioon finanssialalla, finanssialan ...
”Näkee, muistaa ja tietää”: asumisen sosiaaliohjauksen asiakkaiden kokemuksia asiakasportaali Maisasta
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaisia käyttökokemuksia asumisen sosiaaliohjauksen asiakkailla on asiakasportaali Maisasta, joka on osa asiakastietojärjestelmä Apottia. Digitalisaation ja sote-uudistuksen ...
Mobiilisovelluksen hyödyt asiakkaalle sekä yritykselle rakennusalalla
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin mobiilisovelluksen kannattavuutta sekä sen mahdollista vaikutusta asiakkaan ostopäätökseen. Tutkimuksen aihe tuli hämeenlinnalaiselta toimeksiantajayritykseltä. Toimeksiantajayrityksellä ...