Haku
Viitteet 1-4 / 4
Digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet
(2018)
Opinnäytetyön tavoite oli selvittää, miten Maalausliike Vainiomäki Oy voisi
markkinoida palveluitaan internetissä. Tutkimuskysymyksenä oli, mitkä eri
digitaalisen markkinoinnin kanavat kannatti valita. Kohderyhmäksi ...
Sertifioitu siemen ja digitaalinen markkinointi: Markkinointitutkimus Boreal Kasvinjalostus Oy:lle
(2021)
Digitalisaatio on levinnyt kaikille aloille voimakkaasti, eikä siemenala ole poikkeus. Kuitenkin, vaikka digitaalista teknologiaa hyödynnetään laajasti myös siemenalalla, ei sen vaikutuksista suomalaiseen siemenkauppaan ...
Datajohdettu markkinointi suomalaisissa pk-yrityksissä: haasteet, esteet ja onnistumiset
(2022)
Viime vuosina digitalisaatio on muuttanut yritysten toimintaa radikaalisti. Digitalisaation myötä markkinoinnin mitattavuus on helpottunut, ja markkinointi pystyy tuottamaan yritykselle mitattavia liiketoimintahyötyjä. ...
Digitaalinen markkinointi kohderyhmien tavoittamisessa myyntiprosessin eri vaiheissa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää miten digitaalisella markkinoinnilla tavoitetaan halutut kohderyhmät toimeksiantajan myyntiprosessin eri vaiheissa ja tuottaa saavutetun tiedon avulla digitaalisen markkinoinnin ...