Haku
Viitteet 1-10 / 29
Vaadittava tietotekninen osaaminen ja ymmärtäminen sähköisten palveluiden käyttäjälle
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa vaatimukset nykypäivänä koko ajan yleistyvien sähköisten palveluiden käyttöön. Syynä työn tekemiseen oli palveluiden jatkuvan yleistymisen lisäksi se, että niiden käytön hallitsemista ...
Tulorekisterin käyttöönottojen vaikutukset tiedon käyttäjien prosesseissa
(2022)
Tulorekisterin käyttöönotto muutti merkittävästi suoritusten maksajien raportointivelvoitteiden tietovirtoja eri viranomaistoimijoille reaaliaikaistamalla menneet vuosi–ilmoittamismenettelyt maksutapahtumakohtaiseen, ...
”Se osataan mikä osataan, kaikkea ei ymmärretä” : senioreiden kokemuksia digitalisaatiosta
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli senioreiden kokemukset digitalisaatiosta ja yhä yleistyvästä verkkoon painottuvasta asioinnista. Opinnäytetyössä ei tutkittu haastateltavien digitaitoja, vaan verkkopalveluiden käytöstä heränneitä ...
Digitaaliset sovellukset pedagogisen toiminnan suunnittelun ja sisäisen viestinnän välineenä varhaiskasvatuksessa
(2022)
Digitalisoituminen on muokannut kaikkea työelämää viimeisten vuosikymmenien aikana runsaasti, niin myös kasvatuksen ja oppimisen toimialaa. Varhaiskasvatuksessa hyödynnetään runsaasti digitaalisia työvälineitä ja sovelluksia ...
Chattipalvelun asiakaskokemus työterveyshuollossa
(2022)
Digitaaliset työterveyspalvelut ovat tulleet perinteisen vastaanottotyön rinnalle ja niiden käyttömäärät ovat Covid-19 pandemian myötä kasvaneet. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, toimiiko työterveyshuollon ...
Yritysasiakkaiden digitaalisten asiointikanavien käytön kasvu
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka B2B-asiakkaat saataisiin asioimaan digitaalisissa kanavissa asiakaspalveluasioinnin sijaan. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli ICT-alan yritys. Yrityksellä ...
Oma Osaaminen Näkyväksi (OON) – digitaalisen työvälineen kehittäminen ja testaaminen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on Oma Osaaminen Näkyväksi (OON) -digitaalisen työvälineen kehittäminen ja testaaminen. Työväline pyrkii helpottamaan ja tukemaan erityisesti niiden ihmisten oman osaamisen näkyväksi ...
Valmistumisprosessin kehittäminen: case Hämeen ammattikorkeakoulu
(2022)
Opinnäytetyöni aihe on Hämeen ammattikorkeakoulun (HAMK) toimeksianto tutkintoon johtavan koulutuksen valmistumisprosessin kehittämiseksi ja ammattikorkeakoulujen valmistumisvaiheen opiskelijapalautekyselyn (AVOP) vastausmäärän ...
Tietojohtamisesta kustannustehokkuuteen
(2022)
Digitalisaatio on osaltaan muuttanut tapaa, jolla suuret teknologiayritykset menestyvät. Täysin uudet teknologiat muuttavat markkinoita nopeasti ja enää ei riitä pelkästään tuoteliiketoiminta, vaan yritysten täytyy kiinnittää ...
Liiketoiminnan digitaalisen maturiteetin määrittäminen ja transformaation johtaminen : metriikka ja toimenpideohjelma
(2022)
Opinnäytetyö Liiketoiminnan digitaalisen maturiteetin määrittäminen ja transformaation johtaminen - Metriikka ja toimenpideohjelma on toteutettu Hämeen ammattikorkeakoululle.
Tämän tutkimuspainotteisen opinnäytetyön ...