Haku
Viitteet 1-3 / 3
Sosiaali- ja terveysalan työntekijöiden resilienssi digitalisaatiossa
(2020)
Digitaalisten alustojen kehittäminen, tiedolla johtaminen, tietojärjestelmien yhteensovittaminen ja tiedon turvallinen liikkuminen ovat laajoja ja monimutkaisia asiakokonaisuuksia, joiden rinnalla sosiaali- ja terveysalan ...
Asiakaspalautteen hyödyntäminen väyläverkon kunnossapidossa ja kehittämisessä
(2020)
Tässä työssä tutkitaan asiakaspalautetiedon hyödyntämistä väyläverkon kunnossapidossa ja kehittämisessä, sekä asiantuntijoiden sitoutumista palautetiedon käsittelyyn väylähallinnossa. Koska tienkäyttäjän tuottama informaatio ...
Yrityskulttuurista asiakaskokemukseen: asiakaskokemuksen ja yrityskulttuurin yhdistävät tekijät
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia yrityskulttuurin elementtejä, joilla on vaikuttavuutta myös asiakaskokemuksen muodostumiseen. Tutkimuksessa pyrittiin vastaamaan siihen, mitä ihmislähtöinen yrityskulttuuri ...