Haku
Viitteet 1-10 / 36
Esimiehen itsensä johtamisen onnistumisen menetelmät
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli systemoidun kirjallisuuskatsauksen avulla selvittää, mitä on itsensä johtaminen ja mitä ovat esimiehen itsensä johtamisen onnistumisen menetelmät. Tutkimuskysymyksinä olivat: Mitä itsensä ...
Alaraajaturvotuksen estohoidon kehittäminen: verkkokoulutus ytimekkääksi infopaketiksi
(2019)
Opinnäytetyö oli osa Kanta-Hämeen keskussairaalan iho- ja allergiapoliklinikan kehittämishanketta. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää tutkimuksen avulla alaraajaturvotuksen estohoidon verkkokoulutuksen sisältöä ja ...
Palvelusetelin käyttöönotto Jämsä-Kuhmoinen yhteistoiminta-alueen vammaispalveluissa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on tuottaa tietoa palvelusetelin käyttöönoton valmisteluun ja kehittämistyöhön. Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena tutkimuksena, jonka aineiston muodosti palvelumuotoilun menetelmien ...
"Jatkuva kiire kuormittaa paljon, haluaisin kehitystä työhyvinvointiin" : Kysely kotihoidon työntekijöille työhyvinvoinnin nykytilan ja kehittämistarpeiden kartoittamiseksi
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin kotihoidon työntekijöiden kokemuksia heidän työtään ja työhyvinvointiaan vahvistavista tekijöistä. Lisäksi tutkittiin, millaisia työhön ja työhyvinvointiin liittyviä kehittämistarpeita ...
Sosiaali- ja terveysalan työntekijöiden resilienssi digitalisaatiossa
(2020)
Digitaalisten alustojen kehittäminen, tiedolla johtaminen, tietojärjestelmien yhteensovittaminen ja tiedon turvallinen liikkuminen ovat laajoja ja monimutkaisia asiakokonaisuuksia, joiden rinnalla sosiaali- ja terveysalan ...
Hoitajien näkemyksiä MET-toiminnasta ja sen kehittämistarpeista
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää hoitajien näkemyksiä MET (Medical Emergency Team) -toiminnasta ja sen kehittämistarpeista Varsinais-Suomen Sairaanhoitopiirin Tyksin T-sairaalassa. Sairaalan MET-toiminta on ...
Asiakaspalautteen merkitys hoitotyön toiminnan kehittämisessä
(2021)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin laadullisesti kuvailevan kirjallisuuskatsauksen menetelmän avulla. Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää asiakaspalautteen merkitystä hoitotyön toiminnan kehittämisessä ja tuottaa kirjallisuushaun ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen - Case Suomen Jätskiauto Oy
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli Jätskiauto Oy:n asiakaskokemuksen kehittäminen ja asiakaskokemuksen parantaminen asiakkaiden näkökulmasta. Etuasiakkaille suunnatussa kyselyssä kerättiin tietoa, kuinka asiakkaat kokivat ...
Ohjaamon suunnittelu ja käynnistäminen monialaisen yhteistyön avulla
(2021)
Monialaisen työn kehittäminen nähdään tärkeänä nuorten palveluissa. Julkisen ja kolmannen sektorin eri toimijoiden välisen yhteistyön kehittämistä tehdään voimakkaasti Ohjaamoissa. Nuorten alle 30-vuotiaiden Ohjaamo-toiminta ...
Aikamatka unelmaduuniin – kutsumuksesta asiantuntijatyöhön: Terveydenhoitajat omaa työtään kehittämässä äitiys- ja lastenneuvoloissa
(2021)
Opinnäytetyön taustalla on Tampereen strategia 2030:ssa keskeisiksi tavoitteiksi nostetut työntekijöiden osaamisen kehittyminen, innovatiivisuuden tärkeys sekä palveluiden ennakkoluuloton kehittäminen ja työhyvinvoinnin ...