Haku
Viitteet 1-10 / 27
Työyhteisöviestinnän nykytilan analyysi ja kehittäminen kohti digitaalisempia työtapoja
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia toimeksiantajayrityksen työyhteisöviestinnän nykytilaa, löytää kehitysehdotuksia sekä selvittää miten nykyisiä uusia digitaalisia viestinnän kanavia käytetään ja on järkevää digitalisoida ...
Asiakaspalautteen hyödyntäminen väyläverkon kunnossapidossa ja kehittämisessä
(2020)
Tässä työssä tutkitaan asiakaspalautetiedon hyödyntämistä väyläverkon kunnossapidossa ja kehittämisessä, sekä asiantuntijoiden sitoutumista palautetiedon käsittelyyn väylähallinnossa. Koska tienkäyttäjän tuottama informaatio ...
Asiakaspalautteen merkitys hoitotyön toiminnan kehittämisessä
(2021)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin laadullisesti kuvailevan kirjallisuuskatsauksen menetelmän avulla. Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää asiakaspalautteen merkitystä hoitotyön toiminnan kehittämisessä ja tuottaa kirjallisuushaun ...
Yhteisöllisen johtamisen kehittäminen muistisairaiden ryhmäkodissa
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää ryhmäkoteihin yhteisöllistä johtamista ja työyhteisöjen yhteisöllisyyttä näkyväksi ja jatkuvaksi toiminnaksi sekä tuottaa tietoa hoitotyön johtamisen kehittämiseksi. Opinnäytetyön ...
Kalusteiden uudelleenkäytön kehittäminen Helsingin kaupunkiorganisaatiossa: case: sosiaali- ja terveystoimiala
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Helsingin kaupungin organisaation sosiaali- ja terveystoimialan kalusteiden uudelleenkäyttöä ja sen kehittämistä. Tarve työlle tulee kaupungin strategiasta sekä jakamis- ja kiertotalouden ...
Liiketoimintasuunnitelma työkaluna STARA Länsi- Helsingin viherkunnossapitoyksikön toimintaympäristön muutostilanteessa
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on kehittää toimiva työkalu Helsingin kaupungin liikelaitos Staraan kuuluvan viherkunnossapitoyksikön toiminnan ja talouden hallin-taan toimintaympäristön muutostilanteessa. ...
Tuoteryhmätoiminnan toimintamallin kehittäminen ja jalkauttaminen Maanmittauslaitoksen Tietohallinnossa : case Yhteiset ratkaisut -tuoteryhmä
(2022)
Tämän kehittämistehtävän tavoitteiden taustalla on Maanmittauslaitoksen Tietohallinnon oman toiminnan kehittämisen tarpeet, jotka kumpuavat Maanmittauslaitoksen uudistetusta strategiasta. Strategien yhtenä toimenpiteenä ...
Tietojohtamisesta kustannustehokkuuteen
(2022)
Digitalisaatio on osaltaan muuttanut tapaa, jolla suuret teknologiayritykset menestyvät. Täysin uudet teknologiat muuttavat markkinoita nopeasti ja enää ei riitä pelkästään tuoteliiketoiminta, vaan yritysten täytyy kiinnittää ...
Työhyvinvointi osana tiimityöskentelyn kehittämissuunnitelmaa
(2021)
Työhyvinvointi on noussut keskeiseksi puheenaiheeksi pandemian kohdanneessa yhteiskunnassa. Koulutuksenjärjestäjät ovat muovanneet toimintojaan, jotta opetustyö sujuisi ja jokaiselle opiskelijalle pystyttäisiin tarjoamaan ...
Yrityskulttuurista asiakaskokemukseen: asiakaskokemuksen ja yrityskulttuurin yhdistävät tekijät
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia yrityskulttuurin elementtejä, joilla on vaikuttavuutta myös asiakaskokemuksen muodostumiseen. Tutkimuksessa pyrittiin vastaamaan siihen, mitä ihmislähtöinen yrityskulttuuri ...