Haku
Viitteet 1-10 / 14
Billnäsin Ruukkiturismin kehittämissuunnitelma
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä kehittämissuunnitelma työn toimeksiantajalle, Billnäsin Ruukkiturismille. Yritys tuottaa elämys- ja seikkailupalveluja, kokouspalveluja sekä ryhmämatkoja Länsi-Uudellamaalla. ...
FWB-kantakirjan markkinatutkimus
(2019)
Tämän työn tarkoituksena on selvittää markkinatutkimuksen avulla, kuinka suomalaista lämminveristä ratsuhevosta, eli FWB:tä, voitaisiin markkinoida paremmin Suomessa ja ulkomailla, sekä kuinka rodun brändiä voitaisiin ...
Palvelupakettien tarpeen selvittäminen yksityismetsätaloudessa
(2019)
Metsänomistajarakenne muuttuu ja metsäpalveluiden kilpailu kiristyy. Metsiä halutaan tulevaisuudessa hoitaa ja puuta tarvitaan teollisuuden käyttöön. Pysyäkseen metsäalan kilpailussa mukana toimijan täytyy selvittää ...
Markkinointisuunnitelma
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee pienen puutarha-alan yrityksen markkinointia. Suomessa puutarha-alan yrityksissä huolella suunniteltu tavoitteellinen markkinointityö on vähäistä. Tässä opinnäytetyössä kerrotaan mitä markkinointi ...
Uudistetun kuvaston vaikutus asiakkaan ostokäyttäytymiseen
(2019)
Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimii Hankkija Oy. Hankkija on maatalous- ja konekaupan ammattilainen, joka tarjoaa tarvikkeita kasvinviljely- ja kotieläintiloille, urakoitsijoille, metsän- ja pienriistanhoitoon sekä ...
Vesijalanjälki taimistoviljelyssä
(2021)
Opinnäytetyössä kartoitettiin mitkä tekijät vaikuttavat taimistoviljelyn vesijalanjälkeen. Työn tilaajan, Taimistoviljelijät ry:n asiakkaiden kiinnostus taimistoviljelyn ekologisuutta kohtaan on lisääntynyt, ja työllä ...
Markkinointisuunnitelma: Case Snowflower design
(2021)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee kehitysvaiheessa olevan, toiminimellä toimivan yrityksen keinoja brändätä ja markkinoida itsensä tuottoa tuottavaksi yritykseksi. Tähän pyrkien tämän työn päällimmäinen tuotos on toimiva ja ...
Sertifioitu siemen ja digitaalinen markkinointi: Markkinointitutkimus Boreal Kasvinjalostus Oy:lle
(2021)
Digitalisaatio on levinnyt kaikille aloille voimakkaasti, eikä siemenala ole poikkeus. Kuitenkin, vaikka digitaalista teknologiaa hyödynnetään laajasti myös siemenalalla, ei sen vaikutuksista suomalaiseen siemenkauppaan ...
Kirjolohen (Oncorhynchus mykiss) lisäarvon mallintaminen kotimaisen alkutuotannon myynnin tueksi
(2022)
Kalankasvatus on yksi maailman tehokkaimmista tavoista tuottaa kestävästi eläinperäistä proteiinia ja vesiviljelyn edistäminen yksi valtion kärkihankkeista. Kalankasvatuksen täytyy paitsi uudistua jatkuvasti, myös yritysten ...
Liiketoiminta- ja markkinointisuunnitelma sekä markkinakartoitus metsäkoneyritykselle
(2021)
Tässä työssä tavoitteena oli tehdä alustava liiketoimintasuunnitelma yhden ketjun metsäkoneyritykselle, joka tulisi toimimaan Oulun pohjoispuolella. Yrittäjinä tulisivat toimimaan kaksi henkilöä, jotka ryhtyisivät jatkamaan ...