Haku
Viitteet 1-7 / 7
Munaton mainos masentaa - Erilaisuudella erotutaan eduksi
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa taloudellisesti kannattava mainos tuottaen samalla spesifiä markkinointitietoa yritykselle sekä tekijälle. Työn lähtökohtana toimi toimeksiantajayrityksen mahdollisuus ...
Markkinointisuunnitelma: Case Snowflower design
(2021)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee kehitysvaiheessa olevan, toiminimellä toimivan yrityksen keinoja brändätä ja markkinoida itsensä tuottoa tuottavaksi yritykseksi. Tähän pyrkien tämän työn päällimmäinen tuotos on toimiva ja ...
Oppimispalvelun kaupallistaminen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda rautalankamalli kaupallistamisen oppimispalvelusta, toimeksiantajalle, joka oli Hämeen ammattikorkeakoulu. Opinnäytetyöstä selviää mitä on kaupallistaminen, mitä kaupallistamisen ...
Smart Foodbox -liiketoiminnan suunnittelu
(2022)
Tämä opinnäytetyö tuotettiin yhdessä opiskelijan Sonja Kauppi kanssa. Opinnäytetyö jaettiin kahteen osaan, tekniseen suunnitteluun ja liiketoiminnan suunnitteluun, joista Karoliina Lindholm kirjoitti liiketoiminnan ...
Liiketoiminta- ja markkinointisuunnitelma sekä markkinakartoitus metsäkoneyritykselle
(2021)
Tässä työssä tavoitteena oli tehdä alustava liiketoimintasuunnitelma yhden ketjun metsäkoneyritykselle, joka tulisi toimimaan Oulun pohjoispuolella. Yrittäjinä tulisivat toimimaan kaksi henkilöä, jotka ryhtyisivät jatkamaan ...
Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutus hakijamäärään: koulutuskeskus Salpauksen hevosalalla
(2022)
Tämän raportin tarkoituksena on auttaa opinnäytetyöntilaajaa, Koulutuskeskus Salpauksen hevosalaa, kehittämään sosiaalisen median markkinointia. Tarkoituksena oli myös selvittää hevosalan sosiaalisen median markkinoinnin ...
Viherrinki Oy:n laatukäsikirja
(2022)
Viherrinki Oy on yksityisten puutarhamyymälöiden markkinointi- ja yhteistyöketju. Sen jäsenet ovat hyvin erityyppisiä, eri kokoisia puutarha-alan yrityksiä eri puolilla Suomea. Erään entisen jäsenyrityksen talousvaikeudet ...