Haku
Viitteet 1-10 / 30
Stockmann Tampereen sosiaalisen median sekä digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen Stockmannin pääkohderyhmälle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia ja kehittää Stockmann Tampereen sosiaalista mediaa konsernin pääkohderyhmälle eli 35–54-vuotiaille. Työn toimeksiantajana toimi Stockmann Tampere. Opinnäytetyössä kehitettiin ...
Tarinat digitaalisen markkinoinnin keinona
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää miten ja miksi tarinoita kannattaa tuoda osaksi yritysten digitaalista markkinointiviestintää. Työn tulosten perusteella laadittiin digitaalisen markkinoinnin tarinallistamisesta ...
Sosiaalisen median opas teknisen alan yritykselle
(2019)
Tämä opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa opas yritysten käyttöön eri sosiaalisen median kanavien käytön aloittamiseen markkinointitarkoituksessa. Toimeksiantajana on Techlevel Oy, joka on teknisen alan maahantuontia ...
Sosiaalisen median strategia Sanna´s Lifelle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli koota Sanna´s Lifelle sosiaalisen median strategia. Työn tuloksena yritykselle laadittiin opas some-strategiasta, jota yritys voi hyödyntää sosiaalisen median markkinoinnissa ja ...
Orgaaniseen markkinointiin perustuva markkinointisuunnitelma liikunta-alan yritykselle
(2020)
Digimarkkinointi liittyy vahvasti nykypäivän liiketoiminnan kehitykseen ja kasvuun. Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda Jyväskylässä ja Helsingissä toimivalle liikunta-alan yritykselle orgaanisesti toteutettava digitaalinen ...
Data-analytiikkaa hyödyntävä verkkomarkkinointistrategia: Case TekojenTiistai
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä data-analytiikkaa hyödyntävä verkkomarkkinointistrategia TekojenTiistai- nimiselle kampanjalle. Tietoja sen luomiseen etsittiin myös internetistä. Verkkomarkkinointistrategia haluttiin ...
Sertifioitu siemen ja digitaalinen markkinointi: Markkinointitutkimus Boreal Kasvinjalostus Oy:lle
(2021)
Digitalisaatio on levinnyt kaikille aloille voimakkaasti, eikä siemenala ole poikkeus. Kuitenkin, vaikka digitaalista teknologiaa hyödynnetään laajasti myös siemenalalla, ei sen vaikutuksista suomalaiseen siemenkauppaan ...
Verkkosivu-uudistuksen suunnittelu ja valmistelu: Kainuun Ravirata Oy
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheeksi valikoitui Kainuun Ravirata Oy:n verkkosivu-uudistuksen suunnittelu ja valmistelu. Työn tavoitteena on helpottaa toimeksiantajaa verkkosivujen kokonaisvaltaisen uudistuksen ...
Kotisivut Koneurakointi Eetu Tammelle
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantaja Koneurakointi Eetu Tammelle virallinen markkinointikanava nettiin ja kirjoittaa teoreettinen viitekehys sen ympärille. Päädyttiin luomaan yritykselle ...
Sosiaalisen median markkinointi : markkinointisuunnitelma ripsienpidennysyritykselle
(2024)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä. Työn aiheeksi valikoitui ripsienpidennysyrityksen sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona pirkanmaalaiselle ...