Haku
Viitteet 1-5 / 5
Jatkuvan oppimisen markkinointi ja viestintä: sosiaali- ja terveysalan tutkinto-opiskelijoille
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia kuinka paljon Hämeen ammattikorkeakoulun sosiaali- ja terveysalan tutkinto-opiskelijat tietävät jatkuvan oppimisen koulutuksista. Samalla haluttiin kartoittaa sitä, ovatko he ...
Aggressiivisia ninjoja vai innovatiivisia tiimipelaajia? : opas HAMKin tekniikan alojen AMK-koulutusten markkinointiin
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten Hämeen ammattikorkeakoulun (HAMK) tekniikan alan AMK-koulutuksia kannattaisi markkinoida naishakijoille. Työn lähtökohtana on, että HAMK haluaa teknisen alan koulutuksiin lisää ...
Oppimispalvelun kaupallistaminen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda rautalankamalli kaupallistamisen oppimispalvelusta, toimeksiantajalle, joka oli Hämeen ammattikorkeakoulu. Opinnäytetyöstä selviää mitä on kaupallistaminen, mitä kaupallistamisen ...
Verkkosivu-uudistus yrityksille suunnatun osion näkökulmasta
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, miten yritysasiakkaita pystyttäisiin palvelemaan paremmin verkkosivujen välityksellä. Toimeksiantajan haasteena oli, että verkkosivujen yrityksille suunnattu osio ei vastannut ...
Tradenomin työelämätaidot markkinointityössä
(2023)
Työelämä muuttuu jatkuvasti haastaen yrityksiä ja työntekijöitä pysymään mukana kehityksessä. Myös markkinointialalla muutos haastaa työntekijöitä päivittäin sekä vaikuttaa alan osaamiskompetenssiin. Markkinoinnin ammattilaiset ...