Haku
Viitteet 1-10 / 12
Levy-yhtiön markkinoinnin kehittäminen: Case Colla Oy Ab
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin levy-yhtiö Colla Oy Ab:lle. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja tuottaa toimeksiantajalle konkreettisia toimenpide-ehdotuksia markkinoinnin kehittämiseksi. Opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena ...
Urheilumarkkinoinnin kehittäminen: Case Soho SS
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan sitä, mikä on saanut toimeksiantajan, eli Soho Sporting Society ry:n, jalkapallojaoston edustusjoukkueen nykyiset pelaajat liittymään joukkueeseen. Lisäksi työn tavoitteena on selvittää, ...
TripAdvisor kuntien matkailumarkkinoinnissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia TripAdvisoria kuntien matkailumarkkinoinnissa. Työn tavoitteena oli selvittää kuinka kunnat voivat hyödyntää TripAdvisoria matkailumarkkinoinnissaan, käyttää sivuston toimintoja ...
Markkinointisuunnitelma
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee pienen puutarha-alan yrityksen markkinointia. Suomessa puutarha-alan yrityksissä huolella suunniteltu tavoitteellinen markkinointityö on vähäistä. Tässä opinnäytetyössä kerrotaan mitä markkinointi ...
Moderni markkinointi on vastuullista ja merkityksellistä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on moderni markkinointi on vastuullista ja merkityksellistä. Työn tarkoituksena ja tavoitteena on tutkia modernin markkinoinnin käsitettä ja siihen liittyviä menetelmiä, trendejä ja erityispiirteitä ...
Visioon perustuva toimintastrategia
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää hämeenlinnalaiselle Lounasravintola Auroralle visioon pohjautuva strategia. Opinnäytetyö koostuu teoreettisesta osuudesta ja toiminnallisesta osuudesta. Teoreettisessa osuudessa ...
Suoramyyntiyrityksen sosiaalisen median markkinointisuunnitelma
(2020)
Opinnäytetyö on laadittu Mary Kayn itsenäisen ihonhoitokonsultin, eli sen tekijän markkinoinnin tueksi. Opinnäytetyössä on perehdytty siihen, miten laaditaan yritykselle sosiaalisen median markkinointisuunnitelma sekä miten ...
Orgaaniseen markkinointiin perustuva markkinointisuunnitelma liikunta-alan yritykselle
(2020)
Digimarkkinointi liittyy vahvasti nykypäivän liiketoiminnan kehitykseen ja kasvuun. Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda Jyväskylässä ja Helsingissä toimivalle liikunta-alan yritykselle orgaanisesti toteutettava digitaalinen ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma Hämeenlinnan Kaupunkikeskustayhdistys ry:lle
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Hämeenlinnan Kaupunkikeskustayhdistys Ry. Yhdistyksen tavoitteena on pitää Hämeenlinnan keskusta-alue elävänä ja tapahtumarikkaana. Toimeksiantona on tehdä heille digitaalisen markkinoinnin ...
Henkilökohtaisen blogin käyttö vaikuttajamarkkinoinnin alustana
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella sosiaalisen median kautta tapahtuvaa liiketoiminnan harjoittamista yksityishenkilönä, eli niin sanottua vaikuttajamarkkinointia. Sosiaalisen median alustojen ...