Haku
Viitteet 1-10 / 11
Yrittäjäjärjestön palveluiden asiakaslähtöinen muotoilu
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Hämeenlinnan kaupungin alueella toimivan Hämeenlinnan Yrittäjät Ry:n jäsentyytyväisyyttä. Työn tavoitteena oli selvittää kyselytutkimuksen avulla yhdistyksen tarjoamien palveluiden ...
Palvelumuotoilun prosessit ja kehitys
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mitä palvelumuotoilu on, mihin sitä käytetään ja miten se on vuosien aikana muuttunut. Lisäksi opinnäytetyössä kerrotaan mikä Edward Demingin PDCA-menetelmä on ja miten se eroaa ...
Assistentti- ja digitoimisto Avitas Oy:n asiakkaan matkan kartoitus
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli Assistentti- ja digitoimisto Avitas Oy:n asiakkaan matkan määrittely. Tavoitteena oli luoda toimeksiantajalle yleiset asiakaspersoonat ja asiakasmatkakartta, jotka perustuvat asiakkaiden ...
Palvelumuotoilu lemmikkieläinliikkeen myymäläkonseptissa
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia mitä palvelumuotoilu on ja miten Dogman Oy voisi tehdä palvelumuotoilua Dogman and friends lemmikkiliikekonseptin myymäläympäristöissä. Palvelumuotoilun tueksi ...
Muotoiluajattelulla lisäarvoa liiketoimintaan: case Ala-Emalin kulttuuriyhdistys Monttu ry
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää vastauksia siihen, miten toimeksiantajayhdistyksen, Ala-Emalin kulttuuriyhdistys Monttu ry:n jäsenyritykset voivat konseptoida yhteisesti tuotettuja, houkuttelevia ja helposti ostettavia ...
Asiakaskokemuksen johtaminen vakuutusmeklariyrityksessä: case TM-Vakuutusvälitys Oy
(2022)
Asiakaskeskeisyyden tulisi olla kaiken yritystoiminnan lähtökohta, sillä ilman asiakkaita ei ole yritystäkään. Tämän kehittämistyön tavoitteena oli löytää niitä toimintamalleja, joiden avulla saadaan kehitettyä asiakaskokemusta ...
Tapahtuman palvelukokemus
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajan tapahtumien asiakaskokemusta ja palvelupolun laatua. Näiden pohjalta analysoitiin kohtia, joihin tulisi erityisesti kiinnittää huomiota tapahtumajärjestäjän ...
Etätyön vaikutus asiakaskokemuksen tutkimiseen
(2022)
Tämän työn tavoite on tutkia, miten etäaikana asiakaslähtöistä suunnittelua on tehty liiketoiminnan kehittämisen asiakasprojekteissa, joissa suunnitellaan digitaalisia tuotteita ja palveluja. Työssä lähestytään aihetta ...
Keramiikkakahvilan konseptointia
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli konseptoida keramiikan tekemiseen liittyviä palveluita kahvilan yhteyteen ja luoda vaihtoehtoisia palvelupolkuja tulevaan Keramiikkakahvilaan. Työn lähtökohtana oli opinnäytetyön tekijän visio ...
ABC Salaattipöydän konseptointi asiakkaan näkökulmasta
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää ABC Liikennemyymälässä olevan salaattipöydän konseptia. Konseptin kehitys kohteeksi valittiin Tiiriön Abc Liikennemyymälä. Konseptin kehittämiselle oli tarve, sillä asemalla oli ...