Haku
Viitteet 1-10 / 41
Digitaalisen tekstiilitulostamisen palvelupolku HAMKissa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia visuaalinen mallinnus HAMKin digitaalisen tekstiilitulostamisen palvelupolusta, yritysasiakkaan näkökulma huomioiden. Opinnäytetyön tilaajana toimi HAMK Oy, muotoilun koulutus.
Tällä ...
B2B-myyntityökalujen päivitys Globe Hope Oy:llä
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli uuden B2B-tarjouspohjan suunnittelu ja toteutus sekä myyntituotteiden valokuvaus ja arkistointi Globe Hope Oy:lle. Lisäksi tavoitteena oli selvittää Globe Hopen arvojen vaikutusta yritysasiakkaiden ...
Vaatekonseptin kehittäminen Lean Service Creation -menetelmällä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli vaatekonseptin kehittäminen Lean Service Creation -menetelmällä. Konseptin palvelun ja liiketoiminnan kehittämisen lähtökohtana oli aiemmin opinnoissa suunniteltu muunneltava puolivalmisteinen ...
Asiakasymmärryksen hyödyntäminen esipalveluvaiheessa
(2019)
Tutkimuksen tarkoituksena oli asiakasymmärrykseen syventymällä tutkia esipalveluvaihetta; perehtyä siihen asiakkuuden vaiheeseen, kun asiakas etsii tietoa ja arvioi toimeksiantajayrityksen, Taitoan, talous- ja henkilöstöhallinnon ...
Digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet
(2018)
Opinnäytetyön tavoite oli selvittää, miten Maalausliike Vainiomäki Oy voisi
markkinoida palveluitaan internetissä. Tutkimuskysymyksenä oli, mitkä eri
digitaalisen markkinoinnin kanavat kannatti valita. Kohderyhmäksi ...
Sirkuskahvila : toimintamalli Sirkus Fokus -hankkeelle
(2019)
Opinnäytetyö on muodoltaan toiminnallinen ja työelämälähtöinen. Tavoitteena oli toteuttaa visuaalinen toimintamalli toimeksiantajan eli Tampereen A-Kilta ry:n Sirkus Fokus -hankkeen käyttöön. Tampereen A-kilta on päihteetöntä ...
Jäsenpalveluiden kehittäminen palvelumuotoilun keinoin. Case: Suomen Kylmäyhdistys ry.
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Suomen Kylmäyhdistys ry:lle, joka on kylmätekniikan parissa työskentelevien ihmisten muodostama yhdistys. Yhdistys on toiminut pitkään varsin perinteisillä tavoilla, mutta ...
Työpajakonseptin kehitys Helsinki Pride -viikon ohjelmistoon
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa toiminnallinen työpaja Helsinki Pride -viikon ohjelmistoon palvelumuotoilun menetelmin. Työpajassa valmistettiin asuste Pride-mielenosoituskulkueessa käytettäväksi. ...
Yrittäjäjärjestön palveluiden asiakaslähtöinen muotoilu
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Hämeenlinnan kaupungin alueella toimivan Hämeenlinnan Yrittäjät Ry:n jäsentyytyväisyyttä. Työn tavoitteena oli selvittää kyselytutkimuksen avulla yhdistyksen tarjoamien palveluiden ...
Vaatetusalan ammattiteknisen verkkopalvelun konseptointi
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli vaatetusalan ammattiteknisen verkkopalvelun konseptointi alan opiskelijoiden tarpeisiin. Tavoitteena oli kartoittaa käyttäjien ja toimintaympäristöjen asettamia tarpeita ja vaatimuksia, jotka ...