Haku
Viitteet 1-10 / 12
Maaseuturahaston rahoitus- ja maksatusprosessin kehittämissuunnitelma
(2019)
Hämeen ELY-keskuksessa hoidetaan maaseudun kehittämiseen liittyvien hankkeiden ja investointien rahoitus ja maksatus. Maaseuturahaston hyöty kohdentuu maaseudun yrityksille, maaseudun asukkaille, viljelijöille sekä koko ...
Espoon vapaaehtoistyön toimintamalli kaupunkiympäristöön
(2019)
Tämän toiminnallisen kehittämisprojektin tarkoitus oli kartoittaa Espoon kaupunkiympäristössä tapahtuvan vapaaehtoistyön nykytilanne ja vertailla muiden kaupunkien toimintatapoja. Teoriaosuudessa käsitellään mitä vapaaehtoistyö ...
B2B-myyntityökalujen päivitys Globe Hope Oy:llä
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli uuden B2B-tarjouspohjan suunnittelu ja toteutus sekä myyntituotteiden valokuvaus ja arkistointi Globe Hope Oy:lle. Lisäksi tavoitteena oli selvittää Globe Hopen arvojen vaikutusta yritysasiakkaiden ...
Rekrytointiprosessin kehittäminen yritys X:ssä
(2019)
Rekrytointi on tärkeää saada onnistumaan olemassa olevan henkilöstön sisäisen liikkuvuuden ja yrityksen ulkopuolelle näkyvän työnantajamielikuvan kannalta ja siksi rekrytointiprosessin laatuun, nopeuteen ja tehokkuuteen ...
Asiakasymmärryksen hyödyntäminen esipalveluvaiheessa
(2019)
Tutkimuksen tarkoituksena oli asiakasymmärrykseen syventymällä tutkia esipalveluvaihetta; perehtyä siihen asiakkuuden vaiheeseen, kun asiakas etsii tietoa ja arvioi toimeksiantajayrityksen, Taitoan, talous- ja henkilöstöhallinnon ...
Sirkuskahvila : toimintamalli Sirkus Fokus -hankkeelle
(2019)
Opinnäytetyö on muodoltaan toiminnallinen ja työelämälähtöinen. Tavoitteena oli toteuttaa visuaalinen toimintamalli toimeksiantajan eli Tampereen A-Kilta ry:n Sirkus Fokus -hankkeen käyttöön. Tampereen A-kilta on päihteetöntä ...
Jäsenpalveluiden kehittäminen palvelumuotoilun keinoin. Case: Suomen Kylmäyhdistys ry.
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Suomen Kylmäyhdistys ry:lle, joka on kylmätekniikan parissa työskentelevien ihmisten muodostama yhdistys. Yhdistys on toiminut pitkään varsin perinteisillä tavoilla, mutta ...
Asiakas yrityksen toiminnan lähtökohtana: Asiakaskokemuksen kehittämistehtävä yritykselle X
(2019)
Elämme nyt ensi kertaa maailmassa, jossa asiakas määrittää, mitä yritys voi hänelle tarjota. Yritysten vertailu on kiihtyvän digitalisaation myötä muuttunut entistä helpommaksi ja kilpailu on siten kiristynyt pienentäen ...
Yrittäjäjärjestön palveluiden asiakaslähtöinen muotoilu
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Hämeenlinnan kaupungin alueella toimivan Hämeenlinnan Yrittäjät Ry:n jäsentyytyväisyyttä. Työn tavoitteena oli selvittää kyselytutkimuksen avulla yhdistyksen tarjoamien palveluiden ...
Vaatetusalan ammattiteknisen verkkopalvelun konseptointi
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli vaatetusalan ammattiteknisen verkkopalvelun konseptointi alan opiskelijoiden tarpeisiin. Tavoitteena oli kartoittaa käyttäjien ja toimintaympäristöjen asettamia tarpeita ja vaatimuksia, jotka ...