Haku
Viitteet 1-5 / 5
Miten tästä eteenpäin: mikroyrityksen mielikuvatyö verkossa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millä tavoin yritys voisi vahvistaa positiivista yrityskuvaansa digitaalisessa ympäristössä. Tässä työssä digitaalisella toimintaympäristöllä tarkoitetaan kaikkia niitä sähköisiä ...
Markkinointisuunnitelma
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee pienen puutarha-alan yrityksen markkinointia. Suomessa puutarha-alan yrityksissä huolella suunniteltu tavoitteellinen markkinointityö on vähäistä. Tässä opinnäytetyössä kerrotaan mitä markkinointi ...
Sosiaalisen median markkinoinnin hyödyntäminen kansallisilla hevosvarustemarkkinoilla
(2022)
Opinnäytetyö käsittelee sosiaalista mediaa työkaluna Suomessa toimivien hevosvarustemyymälöiden näkökulmasta. Työn tarkoituksena on kartoittaa, missä määrin yritykset sosiaalista mediaa käyttävät, ja millaisiin tarpeisiin ...
Instagramin hyödyntäminen maatalouden tukikoulutuksessa
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee maatalouden tukiehtoja, niissä todettuja puutteita ja puutteiden ennaltaehkäisyä Instagramilla toteutettavan koulutuksen ja tiedonvälityksen avulla.
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli ...
Teivon Ravikoulun tunnettuus
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Teivon Ravikoulun tunnettuutta ja keinoja, miten tunnettuutta voitaisiin vielä parantaa. Opinnäytetyössä selvitettiin kyselytutkimuksen avulla mm. mihin sosiaalisen median kanaviin ...