Haku
Viitteet 1-5 / 5
Brändi-identiteetti ja brändimielikuvan luominen: case Marifly
(2019)
Työn toimeksiantajana on opinnäytetyön tekijän oma sivutoiminen yritys Marifly. Liiketoiminta on pyörinyt tähän asti ilman kirjallisia markkinoinnin suunnitelmia ja strategiakuvausta, mutta nyt on aika laittaa tämä osa ...
Tyylipuhetta Median kehittäminen : Näkyvyys ja kiinnostavuus verkkoympäristössä
(2021)
Opinnäytetyö on toiminnallinen ja se keskittyy Tyylipuhetta Median kehittämiseen verkkoympäristössä. Tyylipuhetta on tyylimedia, joka vaikuttaa systeemitason muutoksessa kohti kestävämpää suhtautumista vaatteita kohtaan.
Työn ...
Työnantajamielikuvan kehittäminen sosiaalisessa mediassa
(2022)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Med Group Oy:lle. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää keinot toimeksiantajayrityksen työnantajamielikuvan kehittämiseen sosiaalisessa mediassa. Osana opinnäytetyötä luotiin ...
Marketing Strategy and Evaluation in Company x
(2023)
Tämän opinnäytetyön aihe markkinointistrategia ja markkinoinnin mittaaminen ovat olleet merkittävä osa omaa toimenkuvaani. Osa työstä on ollut ajatuksen tasolla jo tehtynä omassa päässäni, mutta ajanpuutteen vuoksi sen ...
Teivon Ravikoulun tunnettuus
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Teivon Ravikoulun tunnettuutta ja keinoja, miten tunnettuutta voitaisiin vielä parantaa. Opinnäytetyössä selvitettiin kyselytutkimuksen avulla mm. mihin sosiaalisen median kanaviin ...