Haku
Viitteet 1-8 / 8
Suomen Partiolaisten markkinointi- ja viestintäpalveluiden kehittäminen lippukunnille
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Suomen Partiolaisten lippukunnille tarjoamien markkinointi- ja viestintäpalveluiden nykytilaa sekä niiden kehittämistä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Suomen Partiolaiset. Työn teoria ...
Apuaperkele, kriisi! IIKK-malli ja kriisiviestintäkeinot julkisissa kohuissa ja kriiseissä
(2018)
Opinnäytetyön aiheena on IIKK-malli ja kriisiviestinnän keinot julkisissa kohuissa ja kriiseissä. IIKK-malli on kriisin kehittymisen malli, joka pohjaa neljään vaiheeseen (ilmiö, issue, kohu ja kriisi).
Opinnäytetyön ...
Maakuvatyö sosiaalisessa mediassa: Case Suomen Budapestin-suurlähetystö
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona ulkoministeriön viestintäosastolle. Kehittämistyön tavoitteena oli selvittää, miten Suomen Budapestin-suurlähetystö vahvistaa Suomen maakuvaa sosiaalisessa mediassa. Maakuvatyöllä ...
Jatkuvan oppimisen markkinointi ja viestintä: sosiaali- ja terveysalan tutkinto-opiskelijoille
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia kuinka paljon Hämeen ammattikorkeakoulun sosiaali- ja terveysalan tutkinto-opiskelijat tietävät jatkuvan oppimisen koulutuksista. Samalla haluttiin kartoittaa sitä, ovatko he ...
Informaatiovaikuttamisen keinot kansainvälisessä kontekstissa
(2023)
Tutkimuksessa tarkasteltiin konfliktissa olevien maiden ulkoministeriöiden tai sellaisiksi nimettyjen tahojen Twitter-viestintää (nyk. palvelu X) yhden viikon ajan marraskuussa 2023. Tavoitteena oli tutkia, mitä ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma yritykselle
(2021)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä luodaan toimeksiantajayritys Emu Kustannus Oy:lle sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Toimeksiantajayrityksellä ei opinnäytetyön alkaessa ole ollut laisinkaan markkinointia ...
Sosiaalisen median suunnitelman luominen autoliikkeen arkeen sopivaksi
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajayritykselle Autosi sosiaalisen median suunnitelma. Työ oli ajankohtainen ja tarpeellinen toimeksiantajalle, sillä yrityksellä ei ollut ennestään ...
Työnantajamielikuvan kehittäminen sosiaalisessa mediassa
(2022)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Med Group Oy:lle. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää keinot toimeksiantajayrityksen työnantajamielikuvan kehittämiseen sosiaalisessa mediassa. Osana opinnäytetyötä luotiin ...