Haku
Viitteet 1-10 / 12
KANTA-HÄMEEN MATKAILULLINEN KEHITYS :Sisältömarkkinoinnin kehittäminen - Case: VIKKE hanke
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää VIKKE hankkeen (virtuaalinen kulttuurimatkailu Kanta-Hämeessä) sisältömarkkinointia sekä parantaa Kanta-Hämeen kaupunki-, ja kulttuurikohteiden näkyvyyttä ja houkuttelevuutta ...
Urheilumarkkinoinnin kehittäminen: Case Soho SS
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan sitä, mikä on saanut toimeksiantajan, eli Soho Sporting Society ry:n, jalkapallojaoston edustusjoukkueen nykyiset pelaajat liittymään joukkueeseen. Lisäksi työn tavoitteena on selvittää, ...
Matkailun sosiaalisen median markkinointisuunnitelma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä matkailun sosiaalisen median markkinointisuunnitelma opinnäytetyön toimeksiantajalle Visit Häme -hankkeelle. Hankkeen tarkoitus on edistää matkailua Kanta-Hämeen seudulla. ...
Markkinointisuunnitelma
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee pienen puutarha-alan yrityksen markkinointia. Suomessa puutarha-alan yrityksissä huolella suunniteltu tavoitteellinen markkinointityö on vähäistä. Tässä opinnäytetyössä kerrotaan mitä markkinointi ...
Sosiaalinen media B2B-markkinoinnin keinona
(2020)
Opinnäytetyön tavoite oli tutkia, onko sosiaalisen median käyttö hyödyl-listä B2B -markkinoinnissa ja miten sitä tulisi hyödyntää B2B -markkinoinnin keinona. Opinnäytetyön toimeksiantajayrityksenä toimii Qvantech Oy, jonka ...
Segmentation as a basis for marketing Company X
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Yritys X, joka toivoi saavansa tietoa, miten he voisivat parantaa markkinointi strategioitaan, laajentaessaan yritystä uusille markkinoille. Päätarkoituksena opinnäytetyössä oli ymmärtää ...
Sosiaalisen median kautta välittyvät monikkoperheiden kokemukset
(2020)
Opinnäytetyön tilaajana toimi Suomen Monikkoperheet ry. Opinnäytetyön tavoite oli tuottaa tietoa monikkovanhempien kokemuksista sosiaalisen median kautta saatavasta tuesta ja sen merkityksestä. Tarkoitus oli myös selvittää, ...
Instagram sisältösuunnitelma ja -julkaisukalenteri pienyritykselle
(2020)
Tämä opinnäytetyön tavoitteena on luoda pienyritykselle Instagram-tilille julkaisukalenteri ja visuaalinen sisältösuunnitelma. Suunnitelman ja julkaisukalenterin avulla tavoitellaan yrityksen tunnettuuden lisäämistä ja ...
Suoramyyntiyrityksen sosiaalisen median markkinointisuunnitelma
(2020)
Opinnäytetyö on laadittu Mary Kayn itsenäisen ihonhoitokonsultin, eli sen tekijän markkinoinnin tueksi. Opinnäytetyössä on perehdytty siihen, miten laaditaan yritykselle sosiaalisen median markkinointisuunnitelma sekä miten ...
Orgaaniseen markkinointiin perustuva markkinointisuunnitelma liikunta-alan yritykselle
(2020)
Digimarkkinointi liittyy vahvasti nykypäivän liiketoiminnan kehitykseen ja kasvuun. Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda Jyväskylässä ja Helsingissä toimivalle liikunta-alan yritykselle orgaanisesti toteutettava digitaalinen ...