Haku
Viitteet 1-10 / 18
Sosiaalisen median ja vaikuttajien hyödyntäminen markkinoinnissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka yritykset voivat hyödyntää sosiaalista mediaa ja vaikuttajamarkkinointia tavoittaakseen kohderyhmänsä ja kasvattaakseen tunnettuuttaan. Työn teoriaosuudessa käsiteltiin ...
Suomen Partiolaisten markkinointi- ja viestintäpalveluiden kehittäminen lippukunnille
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Suomen Partiolaisten lippukunnille tarjoamien markkinointi- ja viestintäpalveluiden nykytilaa sekä niiden kehittämistä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Suomen Partiolaiset. Työn teoria ...
Stockmann Tampereen sosiaalisen median sekä digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen Stockmannin pääkohderyhmälle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia ja kehittää Stockmann Tampereen sosiaalista mediaa konsernin pääkohderyhmälle eli 35–54-vuotiaille. Työn toimeksiantajana toimi Stockmann Tampere. Opinnäytetyössä kehitettiin ...
Tarinat digitaalisen markkinoinnin keinona
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää miten ja miksi tarinoita kannattaa tuoda osaksi yritysten digitaalista markkinointiviestintää. Työn tulosten perusteella laadittiin digitaalisen markkinoinnin tarinallistamisesta ...
Streetwear-vaatebrändin markkinointi kansainvälisesti vaikuttajamarkkinoinnin avulla
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää streetwear-vaatebrändin markkinointimahdollisuuksia kansainvälisesti vaikuttajamarkkinoinnin avulla. Työn tavoitteena on selvittää myös, mitä streetwear käsitteenä tarkoittaa sekä, ...
Stockmann Tampereen sosiaalisen median markkinoinnin kehittäminen kohderyhmänä nuoret aikuiset
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Tampereen Stockmannin tavaratalon sosiaalisen median markkinoinnin nykytilan selvitystä ja sen kehittämistä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Stockmann Tampere. Työn tavoitteena on suunnitella ...
Sosiaalisen median strategia Sanna´s Lifelle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli koota Sanna´s Lifelle sosiaalisen median strategia. Työn tuloksena yritykselle laadittiin opas some-strategiasta, jota yritys voi hyödyntää sosiaalisen median markkinoinnissa ja ...
Maakuvatyö sosiaalisessa mediassa: Case Suomen Budapestin-suurlähetystö
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona ulkoministeriön viestintäosastolle. Kehittämistyön tavoitteena oli selvittää, miten Suomen Budapestin-suurlähetystö vahvistaa Suomen maakuvaa sosiaalisessa mediassa. Maakuvatyöllä ...
Sosiaaliala sosiaalisessa mediassa : @mesossut
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli toiminnallisen kehittämistutkimuksen keinoin selvittää miten sosiaalialaa voisi tuoda esiin sosiaalisessa mediassa ja millaisista sosiaalialaa koskevista tekijöistä ja erityispiirteistä ...
Tyylipuhetta Median kehittäminen : Näkyvyys ja kiinnostavuus verkkoympäristössä
(2021)
Opinnäytetyö on toiminnallinen ja se keskittyy Tyylipuhetta Median kehittämiseen verkkoympäristössä. Tyylipuhetta on tyylimedia, joka vaikuttaa systeemitason muutoksessa kohti kestävämpää suhtautumista vaatteita kohtaan.
Työn ...