Haku
Viitteet 1-10 / 22
Stockmann Tampereen sosiaalisen median sekä digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen Stockmannin pääkohderyhmälle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia ja kehittää Stockmann Tampereen sosiaalista mediaa konsernin pääkohderyhmälle eli 35–54-vuotiaille. Työn toimeksiantajana toimi Stockmann Tampere. Opinnäytetyössä kehitettiin ...
Tarinat digitaalisen markkinoinnin keinona
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää miten ja miksi tarinoita kannattaa tuoda osaksi yritysten digitaalista markkinointiviestintää. Työn tulosten perusteella laadittiin digitaalisen markkinoinnin tarinallistamisesta ...
Sosiaalisen median opas teknisen alan yritykselle
(2019)
Tämä opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa opas yritysten käyttöön eri sosiaalisen median kanavien käytön aloittamiseen markkinointitarkoituksessa. Toimeksiantajana on Techlevel Oy, joka on teknisen alan maahantuontia ...
Sosiaalisen median strategia Sanna´s Lifelle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli koota Sanna´s Lifelle sosiaalisen median strategia. Työn tuloksena yritykselle laadittiin opas some-strategiasta, jota yritys voi hyödyntää sosiaalisen median markkinoinnissa ja ...
Orgaaniseen markkinointiin perustuva markkinointisuunnitelma liikunta-alan yritykselle
(2020)
Digimarkkinointi liittyy vahvasti nykypäivän liiketoiminnan kehitykseen ja kasvuun. Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda Jyväskylässä ja Helsingissä toimivalle liikunta-alan yritykselle orgaanisesti toteutettava digitaalinen ...
Sosiaalisen median markkinointi : markkinointisuunnitelma ripsienpidennysyritykselle
(2024)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä. Työn aiheeksi valikoitui ripsienpidennysyrityksen sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona pirkanmaalaiselle ...
Markkinointi osana pienyrittäjän arkea
(2021)
Markkinointi on erityisesti yksinyrittäjälle usein haaste sekä ajankäytön että rahallisten resurssien puitteissa. Markkinointi saattaa myös muodostua yrittäjälle kuormittavaksi tehtäväksi, kun luottamus omaan osaamiseen ...
Käyttäjän luoma sisältö osana kaupallista sisältömarkkinointia
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tuoda esiin käytännön näkökulmia siihen, miten kaupallisesti tuotettu käyttäjän luoma sisältö vaikuttaa markkinointistrategioihin, minkälaisia etuja ja haasteita liittyy käyttäjän luomaan ...
Saavutettavuuden edistäminen sosiaalisen median julkaisuissa : case: Hämeen ammattikorkeakoulu
(2022)
Tavoitteena tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä oli tutkimuksen kautta löytää keinoja, joilla saavutettavuuden toteuttamista voisi helpottaa sisältömarkkinoijien työssä. Työn tuloksena syntyi infograafeja, joissa ...
Lyhytvideot osana yrityksen sosiaalisen median sisältömarkkinointia : TikTok-kanavan hyödyt sitouttamaan kuluttaja yrityksen toimintaan
(2022)
Lyhytmuotoinen video on noussut sensaatiomaiseen suosioon niin markkinoinnissa kuin amatöörituotannossa. Sen visuaalisuus ja nopea informaation välitys on nostanut sen yhdeksi vaikuttavimmista mediamuodoista. Lyhytvideot ...