Haku
Viitteet 1-10 / 32
Maaseuturahaston rahoitus- ja maksatusprosessin kehittämissuunnitelma
(2019)
Hämeen ELY-keskuksessa hoidetaan maaseudun kehittämiseen liittyvien hankkeiden ja investointien rahoitus ja maksatus. Maaseuturahaston hyöty kohdentuu maaseudun yrityksille, maaseudun asukkaille, viljelijöille sekä koko ...
Ostotilausprosessin kehittäminen jatkuvan parantamisen näkökulmasta: Case Tampereen ammattikorkeakoulu Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Tampereen ammattikorkeakoulu Oy:n ostotilausprosessin mahdolliset kehitystarpeet sekä tuottaa prosessista kirjallinen ohje tilaustyötä tekeville. Tarve prosessin tarkasteluun ...
Polku parempaan asiakaspalveluun : Asiakaspalvelun nykytila-analyysi ja kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, mitä toimeksiantajayrityksen asiakkaat odottavat laadukkaalta asiakaspalvelulta, kartoittaa asiakaspalvelun nykytila ja tuoda esiin toimenpide-ehdotuksia, joilla toimeksiantaja ...
Työtehtävien uudelleenorganisointi
(2020)
Tässä ylemmän ammattikorkeakoulun opinnäytetyössä tarkastellaan keskisuuren metallialan yrityksen varastotoimintoja ja tehdään havaintojen pohjalta kehitysehdotuksia tarkastelluille prosesseille. Tutkimukselle oli tarve, ...
Project handover from service configuration to SCM: A major customer's waste service solution
(2019)
Tämä opinnäytetyö tutki ison asiakkaan jätehuollon aloitustietojen siirtoa jätehuollon palveluja tarjoavan yrityksen SCM organisaation sisällä toiminnolta toiselle. Tavoitteena oli selvittää, miten siirto voidaan tehdä ...
Termofiilinen kuivamädätyslaitos: Prosessin toimintaedellytykset ja hallinta
(2021)
Biokaasutuotannon lisääminen anaerobisella mädätysmenetelmällä on yksi keino ratkaista globaaleja kestävyysongelmia. Erityisesti korkean kuiva-ainepitoisuuden biomassoissa on paljon käyttämätöntä potentiaalia, mutta näiden ...
Tuotekehitysprosessin kehittäminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajayrityksen tuotekehitysprosessia. Kehitettävä prosessi on yksi yrityksen laatujärjes-telmässä (ISO 9001) määritellyistä pääprosesseista. Laatujärjestelemää ...
Asiakaspalveluprosessien kehittäminen strategisen johtamisen tueksi
(2020)
Työn tavoitteena oli kehittää kuvaukset asiakaspalveluprosesseista strategisen johtamisen tueksi Urjalan sivistyspalvelukeskukseen. Tavoitteena oli myös selvittää hyvin toimivat käytännöt organisaatiossa ja nykytilan ...
Hukkaa vai hyötyä? : Etsimässä edellytyksiä toimivaan kotihoidon asiakasohjausprosessiin
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Pirkanmaan asiakasohjaajien kokemuksia asiakasohjauksen ydinprosessista. Tarkoituksena oli tutkia ydinprosessin sujuvuuden hukka- ja riskitekijöitä sekä asiakasvirtauksen tehokkuutta. ...
"On niin kiire juosta, ettei ehdi nousta pyörän satulaan" : Case-yrityksen palveluprosessin kehittäminen Leania hyödyntäen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa toimeksiantajana olleen case-yrityksen palveluprosessin nykytilaa ja tuottaa esimerkki siitä, kuinka Leania voidaan hyödyntää siinä sekä koota kartoittamisessa saatujen tietojen ...