Haku
Viitteet 1-10 / 66
Sosiaalisen median ja vaikuttajien hyödyntäminen markkinoinnissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka yritykset voivat hyödyntää sosiaalista mediaa ja vaikuttajamarkkinointia tavoittaakseen kohderyhmänsä ja kasvattaakseen tunnettuuttaan. Työn teoriaosuudessa käsiteltiin ...
Suomen Partiolaisten markkinointi- ja viestintäpalveluiden kehittäminen lippukunnille
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Suomen Partiolaisten lippukunnille tarjoamien markkinointi- ja viestintäpalveluiden nykytilaa sekä niiden kehittämistä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Suomen Partiolaiset. Työn teoria ...
Stockmann Tampereen sosiaalisen median sekä digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen Stockmannin pääkohderyhmälle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia ja kehittää Stockmann Tampereen sosiaalista mediaa konsernin pääkohderyhmälle eli 35–54-vuotiaille. Työn toimeksiantajana toimi Stockmann Tampere. Opinnäytetyössä kehitettiin ...
Tarinat digitaalisen markkinoinnin keinona
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää miten ja miksi tarinoita kannattaa tuoda osaksi yritysten digitaalista markkinointiviestintää. Työn tulosten perusteella laadittiin digitaalisen markkinoinnin tarinallistamisesta ...
Muotoilijan osaamisen markkinointi
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan sosiaalisen median käyttöä oman henki-löbrändin ja muotoiluosaamisen mainostamiseen. Lisäksi tässä kerrotaan minkä takia on hyvä olla nettisivut sosiaalisen median visuaalisuuden rin-nalla. ...
Urheilumarkkinoinnin kehittäminen: Case Soho SS
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan sitä, mikä on saanut toimeksiantajan, eli Soho Sporting Society ry:n, jalkapallojaoston edustusjoukkueen nykyiset pelaajat liittymään joukkueeseen. Lisäksi työn tavoitteena on selvittää, ...
Streetwear-vaatebrändin markkinointi kansainvälisesti vaikuttajamarkkinoinnin avulla
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää streetwear-vaatebrändin markkinointimahdollisuuksia kansainvälisesti vaikuttajamarkkinoinnin avulla. Työn tavoitteena on selvittää myös, mitä streetwear käsitteenä tarkoittaa sekä, ...
Matkailun sosiaalisen median markkinointisuunnitelma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä matkailun sosiaalisen median markkinointisuunnitelma opinnäytetyön toimeksiantajalle Visit Häme -hankkeelle. Hankkeen tarkoitus on edistää matkailua Kanta-Hämeen seudulla. ...
Sosiaalisen median kehittäminen : Case:Aulanko Golf
(2019)
Työn tavoitteena oli luoda Aulanko Golfille sosiaalisen median suunnitelma. Alaongel-mina työssä pohdittiin, millaista viestintää ja sisältöä eri kanavissa voisi tuottaa. Työ toteutettiin toiminnallisena kokeiluna kahdessa ...
Seksuaalinen häirintä sosiaalisessa mediassa : Oppitunti 9.-luokkalaisille
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa oppitunti 9.-luokkalaisille aiheesta seksuaalinen häirintä sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyön tavoitteena oli edistää nuorten seksuaaliterveyttä, tuottamalla ...