Haku
Viitteet 1-5 / 5
KANTA-HÄMEEN MATKAILULLINEN KEHITYS :Sisältömarkkinoinnin kehittäminen - Case: VIKKE hanke
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää VIKKE hankkeen (virtuaalinen kulttuurimatkailu Kanta-Hämeessä) sisältömarkkinointia sekä parantaa Kanta-Hämeen kaupunki-, ja kulttuurikohteiden näkyvyyttä ja houkuttelevuutta ...
Brändi-identiteetti ja brändimielikuvan luominen: case Marifly
(2019)
Työn toimeksiantajana on opinnäytetyön tekijän oma sivutoiminen yritys Marifly. Liiketoiminta on pyörinyt tähän asti ilman kirjallisia markkinoinnin suunnitelmia ja strategiakuvausta, mutta nyt on aika laittaa tämä osa ...
Miten tästä eteenpäin: mikroyrityksen mielikuvatyö verkossa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millä tavoin yritys voisi vahvistaa positiivista yrityskuvaansa digitaalisessa ympäristössä. Tässä työssä digitaalisella toimintaympäristöllä tarkoitetaan kaikkia niitä sähköisiä ...
Sosiaaliala sosiaalisessa mediassa : @mesossut
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli toiminnallisen kehittämistutkimuksen keinoin selvittää miten sosiaalialaa voisi tuoda esiin sosiaalisessa mediassa ja millaisista sosiaalialaa koskevista tekijöistä ja erityispiirteistä ...
Työnantajamielikuvan merkitys työntekijöille Loisto setlementissä
(2021)
Opinnäytetyö käsitteli työnantajamielikuvan merkitystä työntekijöille Loisto setlementissä. Kvantitatiivisen tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa, oliko työnantajamielikuva vaikuttanut Loisto setlementti ry:n henkilökunnan ...