Haku
Viitteet 1-5 / 5
Miten tästä eteenpäin: mikroyrityksen mielikuvatyö verkossa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millä tavoin yritys voisi vahvistaa positiivista yrityskuvaansa digitaalisessa ympäristössä. Tässä työssä digitaalisella toimintaympäristöllä tarkoitetaan kaikkia niitä sähköisiä ...
Työnantajan arvostamiseen vaikuttavat tekijät
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli selvittää, mitä asioita yritys X:n työntekijät ja työnjohtajat arvostavat työpaikassa ja esimiestyössä sekä selvittää, mitä kehitettävää työhyvinvoinnissa on yrityksessä X. Toimeksiantajana ...
Markkinointisuunnitelma : Tietoturvayritys
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toimeksianto. Opinnäytetyönä tehtiin sosiaali-seen mediaan painottuva markkinointisuunnitelma tietoturvayritykselle. Työn tavoite on luoda aidosti arvoa toimeksiantajayritys Yritys X Oy:n markkinointiin ...
Työnantajamielikuvan kehittäminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, mitä tarkoitetaan työnantajamielikuvalla, miten työnantajamielikuva muodostuu sekä miten työnantajamielikuvaa voidaan kehittää ja mitata. Opinnäytetyön toimeksiantaja on Yritys ...
Markkinoinnin kehittäminen talousalan ohjelmistoyrityksessä
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toiminnallisena opinnäytetyönä opiskelijan työharjoittelun pohjalta. Opinnäytetyön toimeksiantaja on talousalan ohjelmistoyritys (myöhemmin Yritys X). Opinnäytetyön tarkoituksena on kertoa ...