Haku
Viitteet 1-10 / 22
Joukkoliikenteen asiakastarpeiden kartoitus : Case: Pohjois-Savon ELY-keskus
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tehty oman työyhteisön selvityshankkeena Pohjois-Savon ELY-keskuksen Liikenne- ja infrastruktuuri – vastuualueelle. Työssä tehtiin asiakaskysely Pohjois-Savon ELY-keskuksen joukkoliikenteen kolmen eri ...
Maaseuturahaston rahoitus- ja maksatusprosessin kehittämissuunnitelma
(2019)
Hämeen ELY-keskuksessa hoidetaan maaseudun kehittämiseen liittyvien hankkeiden ja investointien rahoitus ja maksatus. Maaseuturahaston hyöty kohdentuu maaseudun yrityksille, maaseudun asukkaille, viljelijöille sekä koko ...
Digitaalisen asuntokaupan onnistumisen tekijät
(2020)
Digitaalisen asuntokaupan onnistumisen tekijät käsittelee digitalisaation tuomia muutoksia ja kehityksiä asuntokaupan markkinaan. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia digitaalista asuntokauppaa ja sen tuomia kehityksiä ...
Miten tästä eteenpäin: mikroyrityksen mielikuvatyö verkossa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millä tavoin yritys voisi vahvistaa positiivista yrityskuvaansa digitaalisessa ympäristössä. Tässä työssä digitaalisella toimintaympäristöllä tarkoitetaan kaikkia niitä sähköisiä ...
Hankkijan digitaalisen asiakaskokemuksen arviointi: Miten asiakaskokemusta voidaan parantaa?
(2020)
Palveluiden siirtyessä yhä enemmän digitaaliseen muotoon, muuttaa asiakaspalvelukin muotoaan. Kun asiakas on tekemisissä yrityksen kanssa tavalla tai toisella, hän kokee aina jonkinlaisen asiakaskokemuksen. Asiakaskokemus ...
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen jakamistaloudessa : Case ResQ Club
(2019)
Opinnäytetyöni toimeksiantajana toimi ResQ Club. ResQ Clubin toiminnan tavoitteena on vähentää ruokahävikin syntymistä toimimalla markkinapaikkana hävikkiruuan tarjoajille ja ostajille. ResQ Clubin menestyksen markkinoilla ...
Asiakaspalvelun toimintamallin muutoksen johtaminen
(2020)
Asiakaskokemus on tärkeä kilpailutekijä. Asiakastyytyväisyyden systemaattisen mittauksen ja sen analysoinnin kautta on havaittu kehityskohteena tarve muuttaa toimintamallia myyntiosastoilla.
Palvelun laadun lähtötilannetta ...
Asiakasymmärryksen hyödyntäminen esipalveluvaiheessa
(2019)
Tutkimuksen tarkoituksena oli asiakasymmärrykseen syventymällä tutkia esipalveluvaihetta; perehtyä siihen asiakkuuden vaiheeseen, kun asiakas etsii tietoa ja arvioi toimeksiantajayrityksen, Taitoan, talous- ja henkilöstöhallinnon ...
Digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet
(2018)
Opinnäytetyön tavoite oli selvittää, miten Maalausliike Vainiomäki Oy voisi
markkinoida palveluitaan internetissä. Tutkimuskysymyksenä oli, mitkä eri
digitaalisen markkinoinnin kanavat kannatti valita. Kohderyhmäksi ...
Naisyrittäjien asiakaskokemuksia VENLA-valmennuksesta
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia VENLA-valmennukseen osallistuneiden naisyrittäjien asiakaskokemuksia. Asiakaskokemuksien tutkimisella pyrittiin saamaan tärkeää tietoa valmennukseen osallistuneiden naisyrittäjien ...