Haku
Viitteet 1-10 / 26
KANTA-HÄMEEN MATKAILULLINEN KEHITYS :Sisältömarkkinoinnin kehittäminen - Case: VIKKE hanke
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää VIKKE hankkeen (virtuaalinen kulttuurimatkailu Kanta-Hämeessä) sisältömarkkinointia sekä parantaa Kanta-Hämeen kaupunki-, ja kulttuurikohteiden näkyvyyttä ja houkuttelevuutta ...
Brändi-identiteetti ja brändimielikuvan luominen: case Marifly
(2019)
Työn toimeksiantajana on opinnäytetyön tekijän oma sivutoiminen yritys Marifly. Liiketoiminta on pyörinyt tähän asti ilman kirjallisia markkinoinnin suunnitelmia ja strategiakuvausta, mutta nyt on aika laittaa tämä osa ...
Muotoilijan osaamisen markkinointi
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan sosiaalisen median käyttöä oman henki-löbrändin ja muotoiluosaamisen mainostamiseen. Lisäksi tässä kerrotaan minkä takia on hyvä olla nettisivut sosiaalisen median visuaalisuuden rin-nalla. ...
Miten tästä eteenpäin: mikroyrityksen mielikuvatyö verkossa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millä tavoin yritys voisi vahvistaa positiivista yrityskuvaansa digitaalisessa ympäristössä. Tässä työssä digitaalisella toimintaympäristöllä tarkoitetaan kaikkia niitä sähköisiä ...
Apuaperkele, kriisi! IIKK-malli ja kriisiviestintäkeinot julkisissa kohuissa ja kriiseissä
(2018)
Opinnäytetyön aiheena on IIKK-malli ja kriisiviestinnän keinot julkisissa kohuissa ja kriiseissä. IIKK-malli on kriisin kehittymisen malli, joka pohjaa neljään vaiheeseen (ilmiö, issue, kohu ja kriisi).
Opinnäytetyön ...
Urheilumarkkinoinnin kehittäminen: Case Soho SS
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan sitä, mikä on saanut toimeksiantajan, eli Soho Sporting Society ry:n, jalkapallojaoston edustusjoukkueen nykyiset pelaajat liittymään joukkueeseen. Lisäksi työn tavoitteena on selvittää, ...
Ammattina urheiluvihjeiden laatiminen: aloittavan yrityksen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi pienyritys Totopommi, joka on aloittava ravivihjepalvelu. Projektin aikana kuljettiin matka pienyrityksen perustamisesta aina liiketoiminnan kehittämiseen asti. Matkan varrella ...
Matkailun sosiaalisen median markkinointisuunnitelma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä matkailun sosiaalisen median markkinointisuunnitelma opinnäytetyön toimeksiantajalle Visit Häme -hankkeelle. Hankkeen tarkoitus on edistää matkailua Kanta-Hämeen seudulla. ...
Sosiaalisen median kehittäminen : Case:Aulanko Golf
(2019)
Työn tavoitteena oli luoda Aulanko Golfille sosiaalisen median suunnitelma. Alaongel-mina työssä pohdittiin, millaista viestintää ja sisältöä eri kanavissa voisi tuottaa. Työ toteutettiin toiminnallisena kokeiluna kahdessa ...
Seksuaalinen häirintä sosiaalisessa mediassa : Oppitunti 9.-luokkalaisille
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa oppitunti 9.-luokkalaisille aiheesta seksuaalinen häirintä sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyön tavoitteena oli edistää nuorten seksuaaliterveyttä, tuottamalla ...