Haku
Viitteet 1-10 / 57
Poikkeamanhallintaprosessin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli yrityksen poikkeamanhallintaprosessin kehittäminen. Yrityksessä oltiin ottamassa käyttöön ISO 9001 -pohjaista laatujärjestelmää, jolloin tunnistettiin tarve kehittää osaksi tulevaa laatujärjestelmää ...
Projektinhallinnan keinot kansainvälisen tutkimushankkeen onnistumisen tukena
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutti, joka koordinoi kansainvälistä Baltic Sea Underground Innovation Network (BSUIN) -hanketta. EU:n Interreg Itämeren alueen -ohjelmasta rahoitettu ...
Palvelun laadun vaikutus asiakastyytyväisyyteen : Case: Hundida
(2020)
Palvelun laatu on tärkeä osa asiakastyytyväisyyttä. Hyvän palvelun laadun myötä syntyy asiakaskokemuksia, jotka luovat asiakkaille tyytyväisyyttä sekä arvon tuntoa. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona koirien hyvinvointipalveluita ...
Esimiesoppaan laatiminen Ravintolamaailma Ylivieskalle
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Ravintolamaailma Ylivieska. Ravintolamaailma Ylivieska on Ylivieskan Prisman yhteydessä toimiva kolmen eri ravintolakonseptin, Presson, Pizzabuffan ja Hesburgerin, yhdistelmä, joka kuuluu ...
Sisäinen auditointi kunnossapidon kehittämisen välineenä
(2021)
Kunnossapidon toteuttamista ja laatua tulisi arvioida ja seurata säännöllisesti sekä pyrkiä jatkuvasti kehittämään. Laadun johtamisjärjestelmiin pohjautuva ISO 9001 -standardi edellyttää yrityksiltä toiminnan arviointia ...
Sähkönjakeluverkon työn laadun varmentaminen rakentamisvaiheessa
(2021)
Tähän opinnäytetyöhön saatiin aihe verkonrakennusyritys KNK Networksilta. Opinnäytetyön tarkoituksena oli käsitellä verkonrakennusprojektin työn laadun varmentamista. Työssä pyrin tuomaan esiin tärkeimpiä asioita liittyen ...
Tuotannon laadunhallinta SRV Rakennus Oy:llä : Laadunhallinnan sekä laatujärjestelmien mahdollisuudet virheiden juurisyidenhavaitsemiseen
(2021)
Tutkimuksessa pyrittiin selvittämään SRV Rakennus Oy:n laatujärjestelmien mahdollisuus ja kyky poistaa tuotannossa tapahtuvia toistuvia virheitä sekä niiden välttäminen. Tutkimuksessa tutkittiin myös virheluokittelujärjestelmän ...
Kyselytutkimus yritykselle Boardvillage : Asiakastyytyväisyyskysely case Boardvillage
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli yrityksen Boardvillage asiakastyytyväisyyden selvittäminen. Kyselytutkimuksen tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden taustoja sekä tyytyväisyyttä asiakaspalveluun,huomioimiseen, tuotevalikoimaanja ...
Lupaprosessiohjeen laatiminen Fennovoima Oy:n FH1-projektille
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli laatia lupaprosessiohjeistus Fennovoima Oy:n FH1-projektiin. Yrityksessä tehtiin mittava johtamisjärjestelmän uudistus vuonna 2020 ja kehityksen myötä myös henkilölupaprosessi päivitettiin. ...
Yrityksen sisäisen virheidenkeruujärjestelmän kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli yrityksen sisäisen virheidenkeruujärjestelmän kehittäminen. Yrityksen tuotteissa havaittiin virheitä ja puutteita tuotannon eri vaiheissa. Puutteita havaittiin myös lastauksessa, lähettämössä sekä ...