Haku
Viitteet 1-10 / 88
Laadukas asiakaspalvelu kilpailuetuna : Pienkoneosasto J. Kärkkäinen Oy
(Centria-ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2015)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat asiakaspalvelutilanteen laadukkuuteen ja luoda J. Kärkkäinen Oy:n pienkoneosastolle toimintaohje laadukkaan asiakaspalvelutilanteen luomiseen. Aihe rajattiin ...
HYVÄ PEREHDYTYS – HELPOMPI TAPA ALOITTAA TYÖT : Oulaisten ammattiopiston ravitsemis- ja puhdistuspalveluyksikön opetushenkilöstön perehdytyksen kehittäminen
(Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2013)
Tämä opinnäytetyö on laadultaan toiminnallinen, sillä se koostuu kahdesta osasta. Ensimmäinen ja toiminnallinen osa on perehdytyskansio Oulaisten ammattiopiston ravitsemis- ja puhdistuspalveluyksikön opetushenkilöstölle. ...
Median välittämä kuva vanhustenhoidon nykytilasta
(Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyön tarkoitus oli kuvata median välittämää kuvaa vanhustenhoidon nykytilasta. Tutkimuksen tavoitteena oli myös verrata, vastaako median antama kuva vanhustenhoidon nykytilaa Ikäihmisten palveluiden laatusuositusten ...
KIERRESAUMAPUTKEN LAADUNVARMISTUKSEN AUTOMATISOINTI
(Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyö tehtiin Oulaisten putkitehtaalle, joka kuluu Ruukki Metalsiin. Oulaisten tehtaalla tehdään kierresaumahitsattuja putkia paalu- ja virtausputkiksi. Työssä selvitettiin putken mittauksen automatisoinnin ...
OPPIA IKÄ KAIKKI : Perehdytyskansio lastensuojelun perhetyöhön
(Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2014)
Opinnäytetyömme on työelämälähtöinen ja sen tilaajana on Peruspalvelukuntayhtymä Kallion lastensuojelun perhetyö. Työn tarkoituksena oli tuottaa selkeä ja ajanmukainen perehdytyskansio lastensuojelun perhetyöhön ...
Asiakaskartoitus maatalousasiakkaille : Ojan Rauta Oy
(Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2014)
Maa- ja metsätalouden parissa työskentelee paljon ihmisiä Suomessa. Maatalous työllistää noin 62 000 ihmistä. Vähintään kahden metsähehtaarin omistajia vuonna 2010 oli noin 737 000. Maatalouden asema on vaikeutunut viimeisten ...
LAADUNJOHTAMISJÄRJESTELMÄ PIENYRITYKSELLE SFS EN ISO 9001 STANDARDIN MUKAAN : Laatukäsikirja LVI-SUUNNITTELU POHJOLA OY:lle
(Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2013)
Opinnäytetyön toimeksiantaja LVI-Suunnittelu Pohjola Oy suunnittelee ja toimittaa LVI-suunnitelmia valtiolle, yrityksille ja kotitalouksille Suomessa ja naapurimaihin.
Opinnäytetyön tavoitteena oli rakentaa yritykselle ...
Ylivieskatalo Akustiikan toiminnan analysointi ja kehittäminen asiakastyytyväisyyskyselyn pohjalta
(Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2013)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja oli Ylivieskatalo Akustiikka, joka on Ylivieskassa sijaitseva kulttuurikeskus. Tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Ylivieskatalo Akustiikan toiminnan eri osa-alueisiin ja ...
Pakkausten yhdenmukaistaminen myymälä Oppipuodissa : Asiakastyytyväisyystutkimus keväällä 2013
(Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2013)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä kehittämisehdotuksia Oulun seudun am-mattiopistossa toimivassa myymälä Oppipuodissa myytävien tuotteiden pakkausten yh-denmukaiseen käyttämiseen sekä valmistettavien tuotteiden ...
Perehdytys ja työnopastus : Oulaisten ammattiopiston ravitsemis-ja puhdistuspalvelualan perehdytysopas opetushenkilöstölle
(Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2013)
Tämä opinnäytetyö käsittelee työhön perehdyttämistä ja työnopastusta. Työn tilaajana oli Oulaisten ammattiopisto, ravitsemis- ja puhdistuspalveluyksikkö. Tavoitteena oli opettajille suunnatun kyselyn avulla kehittää ...