Haku
Viitteet 1-10 / 66
Mikroyrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen: Näkökulmana asiakasuskollisuus ja sitouttaminen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajaorganisaatiolle markkinointiviestintäsuunnitelma yrityksen viestintätoimenpiteiden suunnitelmallisuuden kehittämiseksi. Työn toimeksiantajana toimi taloushallinnon ja ...
Kuntokeskus Puntti Oy:n asiakastyytyväisyys
(2020)
Opinnäytetyöni on asiakastyytyväisyyskysely Ylivieskassa sijaitsevalle Kuntokeskus Puntille. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kuntokeskus Puntin asiakkaiden tyytyväisyyden tasoa. Tutkimuksen tarkoituksena oli ...
Palvelun laadun vaikutus asiakastyytyväisyyteen : Case: Hundida
(2020)
Palvelun laatu on tärkeä osa asiakastyytyväisyyttä. Hyvän palvelun laadun myötä syntyy asiakaskokemuksia, jotka luovat asiakkaille tyytyväisyyttä sekä arvon tuntoa. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona koirien hyvinvointipalveluita ...
Asiakastyytyväisyys ja palvelun laadun kehittäminen : Case: Network Services Finland Oy
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa IT-alan yrityksen, Network Services Finlandin asiakastyytyväisyys ja palvelun laatu. Kartoituksen jälkeen yrityksellä on mahdollisuus tarttua kehityskohtiin ja lähteä parantamaan ...
Koronaviruksen vaikutus pankkitoimintaan ja asiakaspalveluun : Case: Ylivieskan POP Pankki
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on koronaviruksen vaikutus pankkitoimintaan ja asiakaspalveluun POP Pankin konttorilla Ylivieskassa. Toimeksiantajana oli POP Pankki Ylivieska. Opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia, miten koronavirus ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : Case Kaskipuu Oy
(2019)
Toimeksiantajana tälle opinnäytetyölle toimi Kaskipuu Oy. Yrityksen liiketoimintaan kuuluu ulko-ovien ja ikkunoiden valmistus Ylikiimingissä ja Viitasaarella sijaitsevilla tehtailla. Tehtaanedustajia on ympäri Suomen, ja ...
Tyytyväisyyskysely puun myyjille
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Haapajärven Hasa Oy:lle. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää yksityisten puunmyyjien tyytyväisyyttä Ha-Sa:n kanssa tehtyyn puukauppaan ja sen toimintaan.
Opinnäytetyön teoriaosuus käsittelee ...
Yritys X:n verkkokaupan asiakastyytyväisyys
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana oli erään yrityksen verkkokauppa ja tarkoituksena oli selvittää verkkokaupan asiakastyytyväisyyttä. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyyden tasoa verkkokaupan ...
Asiakaspalvelututkimus Jysk Kokkola
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Kokkolan Jyskin asiakkaiden tyytyväisyyttä myymälän asiakaspalvelusta. Tutkimus toteutettiin haastattelemalla asiakkaita myymälässä 25.10.2019. Vastauksia saatiin 40 kappaletta. ...
Kokkolan Anttilan viihdeosaston asiakastyytyväisyyskysely
(2010)
Opinnäytetyöni on asiakastyytyväisyyskysely Kokkolan Anttilan viihdcosastolle. Anttilat teettävät vuosittain useita asiakastyytyväisyyskyselyjä tavarataloittain ja osastoittain. Kyselyt ovat laajoja ja siksi Kokkolan TopTen ...