Haku
Viitteet 1-10 / 173
Mikroyrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen: Näkökulmana asiakasuskollisuus ja sitouttaminen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajaorganisaatiolle markkinointiviestintäsuunnitelma yrityksen viestintätoimenpiteiden suunnitelmallisuuden kehittämiseksi. Työn toimeksiantajana toimi taloushallinnon ja ...
Muurasjärven vapaa-ajan asukkaiden palvelutarveselvitys
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Pihtiputaalla sijaitsevan Muurasjärven alueen vapaa-ajan asukkaiden palvelutarpeita ja ostokäyttäytymistä. Opinnäytetyö toteutettiin laadullisena tutkimuksena, jonka ongelmana ...
Markkinoinnin kehittäminen Parturi-kampaamo Feels
(2019)
Opinnäytetyöni aiheena oli kokkolalaisen yrityksen, Parturi-kampaamo Feelsin markkinoinnin kehittäminen. Parturi-kampaamo Feels on yhden ihmisen perustama hiusalan palveluita tarjoava yritys. Yritys on perustettu vuonna ...
Yrityksen menestys syntyy intohimosta ja halusta tehdä asiat paremmin koko ajan
(Centria-ammattikorkeakoulu, 2019)
Henkilöbrändin mahdollisuudet liiketoiminnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää henkilöbrändin mukana tulevia mahdollisuuksia liiketoiminnassa ja liike-elämässä. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada mahdollisimman hyvä käsitys henkilöbrändin mahdollisuuksista ...
Aloittavan hyvinvointiyrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnitelma
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli digitaalista markkinointia koskevan suunnitelman laatiminen aloittavalle hyvinvointiyritykselle. Työn tilaajana toimi yksityisyrittäjä Krista Koivusipilä. Hänen hyvinvointipalveluja tuottava ...
Alpuan kehitys ry:n varainhankinnan kehittäminen ja palveluiden tuotteistaminen
(2021)
Opinnäytetyössä on käsitelty Alpuan kehitys ry:n varainhankintaa ja palveluiden tuotteistamista. Tarkoituksena oli, että kyseinen yhdistys pystyisi keräämään lisää varoja itselleen tässä opinnäytetyössä esitettyjen keinojen ...
Projektinjohtopalvelun kysynnän kasvattaminen : Liiketoiminnan kehittäminen ja kasvu kulkevat käsi kädessä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella keinoja, joita aloittava yritys, toimintansa kehittämisen takia lähtee markkinoimaan jalostamaansa palvelutuotetta ja lisäämään tuotteelleen ostajia. Työssä pohdiskellaan ...
Opas onnistuneeseen vaikuttajamarkkinointiin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda selkeä kokonaisuus siitä, miten vaikuttajamarkkinointia suunnitellaan onnistuneesti ja miten vaikuttajamarkkinointisuunnitelma tehdään. Opinnäytetyössä tarkasteltiin, mitä ...
Kohti asiakaslähtöisempää liiketoimintaa
(2021)
Asiakaslähtöisyyden merkitys liiketoiminnassa kasvaa jatkuvasti ja yhä useampi yritys kiinnittää asiakkaiden tarpeisiin ja toiveisiin enemmän huomiota. Asiakkaiden tietouden lisääntymisen, digitalisoitumisen ja kilpailun ...