Haku
Viitteet 1-10 / 99
Opas onnistuneeseen vaikuttajamarkkinointiin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda selkeä kokonaisuus siitä, miten vaikuttajamarkkinointia suunnitellaan onnistuneesti ja miten vaikuttajamarkkinointisuunnitelma tehdään. Opinnäytetyössä tarkasteltiin, mitä ...
Kohti asiakaslähtöisempää liiketoimintaa
(2021)
Asiakaslähtöisyyden merkitys liiketoiminnassa kasvaa jatkuvasti ja yhä useampi yritys kiinnittää asiakkaiden tarpeisiin ja toiveisiin enemmän huomiota. Asiakkaiden tietouden lisääntymisen, digitalisoitumisen ja kilpailun ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : Case Kaskipuu Oy
(2019)
Toimeksiantajana tälle opinnäytetyölle toimi Kaskipuu Oy. Yrityksen liiketoimintaan kuuluu ulko-ovien ja ikkunoiden valmistus Ylikiimingissä ja Viitasaarella sijaitsevilla tehtailla. Tehtaanedustajia on ympäri Suomen, ja ...
Tavaratalomyymälän markkinoinnin kehittäminen: Markkinoinnin kehittämisehdotukset nuorten asiakkaiden lisäämiseksi
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tarjota kehittämisehdotuksia tavaratalomyymälän markkinoinnin parantamiseksi. Opinnäytetyö laadittiin toimeksiantona. Kehittämisehdotusten tarkoitus on antaa yritykselle keinoja, joilla ...
Markkinointisuunnitelman laatiminen Oulun Car-fixille
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on vuonna 2012 perustettu oululainen yritys Oulun Car-fix. Yrityksen liikeideana on tuottaa ja tarjota palveluita, joihin kuuluvat auton huollot, korjaukset, pesut, sisäpesut, kiillotukset, ...
Vaikuttajamarkkinoinnin kannattavuus Suomessa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, koetaanko vaikuttajamarkkinointi kannattavaksi Suomessa yrityksien ja vaikuttajien näkökulmasta. Opinnäytetyössä käsiteltiin sosiaalista mediaa yleisellä tasolla, kun taas ...
Millä perusteella nuoret valitsevat pankkinsa?
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millä perusteella nuoret valitsevat pankkinsa. Kohderyhmänä olivat 18–25-vuotiaat nuoret. Opinnäytetyö koostuu teoria- ja tutkimusosuudesta.
Teoriaosuus käsittelee ...
Urheilusponsorointi yritysten näkökulmasta
(2021)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella urheilusponsorointia yritysten näkökulmasta ja selvittää syitä yritysten ja urheiluseuran väliselle sponsorointiyhteistyölle. Tutkimus toteutettiin yhteistyössä jyväskyläläisen ...
Sievin kunnan vapaa-aikatoimen markkinointisuunnitelma
(2019)
Sievin kunnan vapaa-aikatoimi oli tämän työn toimeksiantajana. Sievin kunnan vapaa-aikatoimeen kuuluvat kirjasto-, kulttuuri-, liikunta-, nuoriso- ja työllisyyspalvelut. Vapaa-aikatoimi tuottaa palveluita lähipalveluina ...
Esimiesoppaan laatiminen Ravintolamaailma Ylivieskalle
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Ravintolamaailma Ylivieska. Ravintolamaailma Ylivieska on Ylivieskan Prisman yhteydessä toimiva kolmen eri ravintolakonseptin, Presson, Pizzabuffan ja Hesburgerin, yhdistelmä, joka kuuluu ...