Haku
Viitteet 1-10 / 11
Projektinhallinnan keinot kansainvälisen tutkimushankkeen onnistumisen tukena
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutti, joka koordinoi kansainvälistä Baltic Sea Underground Innovation Network (BSUIN) -hanketta. EU:n Interreg Itämeren alueen -ohjelmasta rahoitettu ...
Consumer perception of Nike green business strategy and implementation of profitable and sustainable products
(2023)
Technological advancements, advanced research, and industrial growth have significantly contribute to human success. These developments, including automation and mass production, have improved the quality of our lives. The ...
A comparative analysis of ERP system providers
(2023)
The aim of this thesis was to evaluate and compare the Enterprise Resource Planning vendors in terms of system capabilities, features and solutions for diverse business requirements and organizational needs.
The theoretical ...
Marketing plan and campaign for Katmando Bar and Kitchen : A case study
(2022)
A marketing plan is a collection of projected actions and approaches in a well-organized format with an overview of the current market situation, which works in a standard procedure, guiding an organization to understand ...
Combining SWOT and PESTLE to a new strategic tool : A new approach on researching and internationalization strategy
(2022)
The goal of this thesis was to test a new research tool, that combines the SWOT and PESTLE strategy tools. The meaning of this is to gain an understanding if the new tool can be used in the future in order to develop more ...
Chat-asiakaspalvelun laatu verkkokaupassa : Case Stemma
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin mystery shopping -tutkimuksen avulla Stemma Oy:n verkkokaupan asiakaspalvelun nykytilaa ja tuotiin esille kehitystarpeet. Ensimmäisessä teoriaosiossa käydään läpi asiakaspalvelua, ...
Exploring customer loyality in telecommunication company : Nexttel Cameroon
(2021)
This study explores the relevance of customer loyalty for Nexttel Cameroon. The importance of customer loyalty to a business cannot be overemphasized. The survival and growth of every business depends on it. Nexttel Cameroon ...
Yritys X:n palvelutuotannon työntekijöiden työn imu
(2023)
Työn imua kuvaavat kolme hyvinvoinnin ulottuvuutta. Ne ovat tarmokkuus, onnistuminen ja uppoutuminen. Työn imu on melko pysyvä tila, jossa työntekijä on motivoitunut työhönsä. Työn imua koetaan, kun pystyy antamaan ja ...
Customer satisfaction and retention: study of Kebabish restaurant
(2023)
The aim of this thesis report is to discuss customer satisfaction and the situation of retaining current and old customer of a restaurant as a case study. There are challenges and difficulty to satisfy each customer’s needs ...
Johtamisen vaikutus motivaatioon
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toimiva kyselymalli, jolla saadaan havainnollistava kuva johdon vaikutuksesta työntekijöiden motivaatioon. Motivaatiolla on keskeinen rooli työntekijöiden tehokkuuteen, ja se vaikuttaa ...