Haku
Viitteet 1-2 / 2
"AMMATTITAITOINEN HENKILÖKUNTA TAKAA HYVÄN JA ASIALLISEN PALVELUN" -Asiakkaiden kokemuksia äitiys- ja lastenneuvolapalvelun laadusta
(Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu, 2009)
Tutkimuksemme tarkoituksena oli selvittää neuvolapalveluiden laatua Himangalla asiakkaiden arvioimana. Tavoitteenamme oli, että tutkimustulosten avulla kunnan neuvolapalveluita voitaisiin kehittää entistä asiakaslähtöisemmiksi ...
SAMAN KATON ALLA : Neuvolan ja kolmannen sektorin asiakaslähtöinen yhteistyömalli lapsiperheiden hyvinvointipalveluissa
(Centria-ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää neuvolan asiakkaiden käsityksiä nykyisestä neuvolatoiminnasta ja tulevan perhekeskustoiminnan kehittämisestä. Tulosten pohjalta kehitettiin asiakaslähtöinen yhteistyömalli neuvolan ...